Inghetata cu mascarpone, visine si ciocolata

8 mart.

inghetata cu mascarpone, visine si ciocolata2Ingrediente: 250 g branza mascarpone, 120 g zahar pudra, 200 ml smantana ptr frisca, zeama de la 1/2 lamaie (eu nu am pus pentru ca am folosit visine congelate care deja erau acre…), 2 linguri de visine din compot , fara samburi (eu am pus 300 g visine congelate; daca folositi compot, puteti pune unul intreg…daca va place inghetata cu mai multe fructe), 2 linguri de afine proaspete (eu m-am rezumat doar la visine), am mai pus in plus 50 g ciocolata

Mod de preparare: Mixati branza mascarpone cu zaharul pudra. Smantana  o mixati separat intr-un alt bol . Adaugati smantana mixata peste mascarpone , adaugati si zeama de lamaie  si mixati totul.

DSC05626 (FILEminimizer)Adaugati visinele bine scurse si afinele (eu le-am maruntit cu blenderul, dar in asa fel incat sa mai ramana si ceva bucatele mici).

inghetata cu mascarpone, visine si ciocolataAmestecati usor compozitia de branza cu fructele maruntite si ciocolata taiata aschii subtiri , apoi puneti totul  intr-0 caserola cu capac .

inghetata cu mascarpone, visine si ciocolata1Puneti caserola in congelator pentru 4-5 ore .Daca doriti o inghetata cremoasa , dupa prima ora de stat in congelator, scoateti caserola, iar cu ajutorul unei furculite amestecati inghetata de la margine spre mijloc. Puneti vasul din nou in congelator, iar dupa inca o ora, repetati operatiunea , apoi lasati totul la congelator pana aceasta se ingheata complet.

Inainte de a o servi , scoateti vasul din congelator si lasati-l 5-10 minute sa se dezghete putin , apoi o puteti servi .

inghetata cu mascarpone, visine si ciocolata3

Sursa de inspiratie: Cat’s kitchen

3 răspunsuri to “Inghetata cu mascarpone, visine si ciocolata”

  1. Magda Adina 08/03/2013 la 10:10 #

    Ai facut o alegere buna !! 😉
    O primavara minunata sa ai !!

  2. Brindusa 09/03/2013 la 13:35 #

    Buna Betty. Te invit la un concurs de gatit pentru prieteni, inspirat de retetele din anii ’20 ale strabunicii lui Elizabeth Gilbert, Margaret Yardley Potter si de „Cartea de bucate, ospitalitate si povesti minunate”. Mai multe amanunte gasesti la mine pe blog http://brindusascheaua.blogspot.ro/2013/03/concurs-de-gatit-pentru-prieteni-Humanitas.html

    O primavara frumoasa sa ai 🙂

  3. stefy 10/03/2013 la 14:35 #

    un premiu dulce te asteapta la mine pe blog

Lasă un comentariu