Budincă de melcişori cu telemea

14 Aug

Ingrediente:

400 g melcişori, 300 g telemea sărată (preferabil de oaie), 2 ouă, 2 pumni de zahăr, 1 ceaşcă (de cafea) de lapte

Mod de preparare:

Macaroanele se fierb în apă clocotită cu sare şi un strop de ulei, timp de 20 de minute. Se stinge focul, se adaugă 2 căni de apă rece şi se lasă acoperite încă 20 de minute. Între timp, se rade brânza telemea.

Şi se amestecă cu ouălele bătute, zahărul şi laptele.

Melcişorii se strecoară şi se amestecă cu compoziţia de brânză. Se toarnă în tava tapetată cu hârtie de copt şi se dau la cuptor până se rumenesc deasupra. Atenţie însă să nu o lăsaţi prea mult, pentru că altfel melcişorii se vor usca prea tare.

7 Răspunsuri to “Budincă de melcişori cu telemea”

  1. daniela 16/08/2010 la 20:27 #

    telemea cu zahar betty?????:)….hmm?

    • Betty 17/08/2010 la 10:09 #

      Da, Daniela. Precum citesti: telemea cu zahăr 🙂 Dar în combinaţie cu lapte şi ouă, să ştii că iese ceva chiar buuunn. Eu sunt obisnuita cu budinca asta de macaroane de cand sunt mica, pentru ca mi-o pregatea adesea bunica mea in vacante. In zona lor, asa se prepara macaroanele cu branza. Incearc-o numai si spune-mi cum iti place.

  2. Karin 27/09/2010 la 23:24 #

    Si eu mananc tot asa cu zahar, si chiar imi place 🙂

    • Sorinela 02/12/2010 la 15:41 #

      Am incercat si eu de cateva ori reteta si a iesit ff bine. In plus eu deasupra rad si niste cascaval, e delicios!!!

      • Betty 03/12/2010 la 12:01 #

        Da, cred ca e bun si cu cascaval deasupra, doar ca atunci banuiesc ca mergi pe varianta sarata, adica nu mai adaugi si zahar in compozitie sau…?

  3. coca79 28/03/2012 la 13:41 #

    Si eu fac o budinca asemanatoare…combinatia de telemea cu zahar mi se pare delicioasa :)..foarte mult ne place. Eu mai pun in plus si stafide.:)
    Astazi voi incerca reteta ta, Betty! MUltumim!

    • Betty 28/03/2012 la 14:06 #

      Coca, si mie mi se pare combinatia de zahar si telemea delicioasa…si faptul ca iese o budinca asa molicica de la lapte, si nu niste paste uscate. Bunica mea facea reteta asta si de la ea am preluat-o. Ce am observat insa este ca e fff mare diferenta daca folosesti telemea de vaca sau de oaie. Cea de oaie se comporta muuulllttt mai bine in reteta asta. Am mancat ceva asemanator si eu odata cu stafide si mi-a placut, doar ca am servit-o atunci ca un fel de desert…ori eu asa cum o fac, o mancam ca fel principal sau la cina. Sa ai spor la gatit atunci, Coca! Si te mai astept in vizita prin bucataria mea 😉

Lasă un răspuns

