Conopidă cu maioneză

26 Sep

Ingrediente: 1 conopidă, maioneză dintr-un ou, 2-3 linguri smântână, usturoi granulat

Mod de preparare: Conopida se desface bucheţele şi se fierbe în apă cu sare. După ce s-a răcit se pasează cu furculiţa sau cu blenderul, în funcţie de cât de fină doriţi să fie. Maioneza se amestecă cu smântâna şi usturoiul. Apoi se amestecă conopida cu maioneza. Se potriveşte gustul de sare şi piper. Se serveşte rece.

10 răspunsuri to “Conopidă cu maioneză”

  1. carmen p. 26/09/2011 la 21:51 #

    Cea mai buna salata de vara….eu pun si o ceapa mica si e delicioasa mmmmm!

  2. Simona 26/09/2011 la 23:11 #

    Interesanta reteta! Recunosc ca n`am facut niciodata.. deci.. o trec pe lista!

    • Betty 27/09/2011 la 10:21 #

      Simona, eu zic sa o faci degraba. Acuma cat mai gasesti conopida prin piata. Si eu zic ca o sa iti placa 🙂

  3. cumpar aur 27/09/2011 la 10:11 #

    cine a facut siteul ca e super ok

    • Betty 27/09/2011 la 15:36 #

      Sotul meu l-a facut. El este cel care se pricepe asa de bine 🙂 Multumim pentru aprecieri. Ne bucuram ca iti place

  4. Alice 27/09/2011 la 10:16 #

    mi se pare interesant, desi nu sunt fan conopida deloc.

    • Betty 27/09/2011 la 10:20 #

      Alice, exceptand mirosul mai „ametitor”, ca de varza :)) in rest e fff buna. Noua cel putin ne place tare mult. Poate ar trebui sa o incerci si tu. Cine stie…poate iti descoperi o noua preferinta culinara ? 🙂

  5. Bucate_apetisante 29/09/2011 la 20:02 #

    Ce mult imi place mie salata asta!
    Sambata neaparat trebuie sa o fac!

    • Betty 12/08/2012 la 11:42 #

      Bucate apetisante, ma bucur ca iti place

Lasă un răspuns

