Tartă cu ton şi caşcaval

31 Ian

Obişnuiesc să am în cămară totdeauna câte o conservă de ton, care te poate scoate din impas când nu mai ai nimic gătit ;). Poţi alege varianta unei omlete cu ton, a unei salate (mai ales pe timp de vară) sau de ce nu…acest aperitiv gustos cu blat crocant, numai bun pentru iubitorii de peşte :).

Ingrediente: 250 g făină, 50 ml ulei, 25 ml apă, 1/2 plic praf de copt, 3 linguri smântână, un praf de sare, 1 conservă de ton (nu 2 cum se vede în poze), 100 g caşcaval, 2 ouă, pătrunjel verde

Mod de preparare: Se amestecă smântâna cu uleiul şi apa, apoi se adaugă făina împreună cu praful de copt şi praful de sare, din care rezultă un aluat elastic, uşor de întins, pe care îl punem într-o tavă cu dimensiuni de 33 x23 cm, având grijă să ridicăm puţin aluatul pe marginile tăvii.

Separat, radem caşcavalul într-un bol.

Batem ouăle împreună cu verdeaţa tocată.

Scurgem tonul şi îl punem peste caşcaval, împreună cu ouăle şi pătrunjelul.

Întindem compoziţia peste aluat.

Dăm tava la cuptor la foc potrivit.

Se poate servi atât rece, cât şi caldă.

6 răspunsuri to “Tartă cu ton şi caşcaval”

  1. Lois 08/02/2011 la 16:19 #

    F buna reteta asta Betty, am facut-o si eu la cina si se face asa rapid si e tare gustoasa chiar si a doua zi..daca ramane 🙂

  2. Betty 08/02/2011 la 16:28 #

    Hi hi…ma bucur Lois ca a ajuns tarta pana in Spania. Si ma bucur ca v-a placut. Zici daca ramane pe a doua zi…:)) daca fac vreo 3 tavi, poate…:)) E buna si a doua zi, chiar si rece, dar mai ales daca e calda. Totusi, dupa cum as papa-o eu cat e calda, abia scoasa din cuptor, nu mai prea sunt sanse sa ramana pe a doua zi.

  3. vincent 13/02/2011 la 13:00 #

    Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult – aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe „Adauga blog-ul tau”.

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

    • Betty 02/03/2012 la 22:04 #

      Multumesc pentru invitatie. Din cate stiu eu, deja apar retetele mele si pe Petitchef. O seara buna

  4. Andreea 26/02/2012 la 16:59 #

    Mi-a iesit mi-a iesiiiiiiiiiiiit!!! Multumesc tare mult pentru reteta. Mancasem la o prietena care se lauda ca se face repede si bine 😛 si nu am apucat sa iau reteta. In loc de patrunjel, eu am pus porumb 😉
    Delicioasa!!!!

    Andreea

    • Betty 02/03/2012 la 22:06 #

      Andreea, ce ma bucur ca ti-a iesit! Si mai mult ca ti-a si placut. Cred ca e foarte buna si cu porumb. AI ales un ingredient bun!

Lasă un răspuns

