Tartă cu mazăre şi mozzarella

21 Iul

Zilele trecute am văzut pe fugă o reţetă de genul acesta la Edith şi cu cât am reţinut, plus ceva inventivitate am încropit-o şi eu într-o zi. Rezultatul…bun foarte 😉

Ingrediente: 500 g aluat de foietaj, 100 g mazăre, 100 g muşchi ţigănesc, 150 g mozzarella, 2 ouă, 2 linguri de iaurt, sare, piper, pătrunjel

Mod de preparare: Foietajul decongelat la temperatura camerei se aşează într-o tavă de tartă acoperită cu hârtie de copt.

Ouăle se bat cu un praf de sare şi unul de piper.

Se adaugă pătrunjelul şi iaurtul.

Se amestecă bine, apoi punem mazărea….

…muşchiul ţigănesc şi amestecăm.

Punem amestecul peste foietaj.

Aşezăm feliile de mozzarella.

Dăm la cuptor.

Se serveşte călduţă.

10 răspunsuri to “Tartă cu mazăre şi mozzarella”

  1. Georgeta Bota 21/07/2011 la 12:57 #

    Betyyyy, esti genialaaa!!!
    In sfarsit am descoperit si eu cum pot sa vad postarile tale in ordinea datei. Era foarte simplu, trebuie sa ma duc efectiv pe luna iulie, de exemplu, sa dau click si mi le afiseaza in ordine si tot asa.
    De ce sunt eu preocupata sa le vad in ordine? Pentru ca, pe langa faptul ca sunt geniale, combinatiile pe care le gasesc aici sunt mai neobijnuite dar in acelasi timp atat de potrivite intre ele…ma face efectiv sa ma gandesc…oare eu de ce nu m-am gandit sa combin asa? De exemplu ultima ta reteta. Mazare cu mozzarella? Supertaree! Sa nu mai spun de prajitura cu visine si iaurt, de rulada cu cascaval si sunca, de tarta cu branza si nectarine, deja sunt in extaz! Fiecare combinatie e foarte gustoasa. Singura problema ar consta in faptul ca trebuie sa avem cumpatare in cat si cum mancam. Eu adesea uit de mine atunci cand mananc un preaparat dupa retetele tale. E un exercitiu de vointa si abtinere :), deci ma ajuti si in acest aspect.
    In final as vrea sa te felicit pentru consecventa cu care ne postezi retetele tale, pentru igiena pe care o afiseaza bucataria ta( sa nu uitam ca mai ai o mititica langa tine care cu siguranta te ajuta in acest domeniu, intr-un sens sau altul:)), pentru meticulozitatea cu care fotografiezi pentru noi fiecare secventa a prepararii retetei (astfel nu ma pot abtine efectiv sa nu gatesc si eu preparatul asta ca sa vad ce gust are, pentru ca aspectul este de fiecare data extraordinar, pe langa asta retetele tale imi confera si mie satisfactia ca pot si eu sa gatesc ceva care sa nu aiba doar gust ci si aspect) si bineinteles pentru ingeniozitate. Asta iubesc eu cel mai mult la tine.
    Felicitari pentru familia frumoasa care sunteti!

    • Betty 27/07/2011 la 13:26 #

      Geta draga, mi-ai scris aici un comentariu cat pentru toate retetele pe care le-ai incercat pana acum :)) Ma bucur de descoperirile pe care le-ai facut si sunt si eu incantata de incantarea ta 😉 Si daca uiti cat mananci, nu-i problema Geta ca mergem apoi la sala 😛 Nu pot decat sa iti multumesc si sa fiu de-a dreptul coplesita de torentul de complimente si aprecieri. Si pe un asa „fan” cum sa nu+l astept cu mare placere oricand in bucataria mea virtuala? Asa ca…sa iti fie de folos si pe mai departe retetele mele

  2. FLORY 21/07/2011 la 16:59 #

    Ador tartele,iar a ta este delicioasa.Astept retetele pentru provocare cu mare drag,pupici!

    • Betty 21/07/2011 la 17:02 #

      Flory, multumesc de aprecieri. O sa vina retetele cu mare graba la tine 🙂 Numai sa ma lase Becky sa le postez 🙂 Te pup si eu

  3. Oana 22/07/2011 la 09:51 #

    Uite ce reteta simpla si foarte probabil excelenta la gust! Sa stii ca mi-ai dat o idee foarte buna! 🙂

    • Betty 27/07/2011 la 13:27 #

      Oana, te invit cu drag sa o incerci. Multumesc de vizita.

  4. cat's kitchen 27/07/2011 la 12:43 #

    si mie imi plac tartele , iar combinatia asta e super ptr mine , ador toate ingredientele folosite de tine !!!!!

    • Betty 27/07/2011 la 13:05 #

      Adina, sa stii ca a fost chiar delicioasa. Am avut si ceva musafiri chiar atunci cand am pregatit-o si ei au fost tare multumiti de combinatie. Ma bucur ca iti plac si tie

  5. ramona 01/03/2015 la 16:41 #

    CAT TIMP LA CUPTOR?

    • Betty 01/03/2015 la 23:18 #

      40-50 minute..depinde si in functie de cuptor…la 180 grade sau foc potrivit, Ramona.

Lasă un răspuns

