Tartă cu ton, măsline şi roşii cherry

3 Oct

Aceeaşi reţetă de bază ca şi la Tarta cu roşii cherry şi bacon, doar că în altă combinaţie

Ingrediente: 200 g de făină, 50 g de parmezan sau caşcaval ras, 200 ml de lapte, 3 ouă, 50 ml de ulei de măsline, 1 praf de copt (Irina nu-l avea, dar eu vi-l recomand), sare, piper si busuioc, 350 g de roşii mici, 1 cutie ton, 10-15 măsline

Mod de preparare: Se amestecă ingredientele pentru aluat, iar la final se adaugă şi tonul. Se amestecă bine. Se toarnă compoziţia într-o formă de tartă acoperită cu hârtie de copt, de aşează deasupra măslinele şi roşiile cherry.

Se dă la cuptor, până se rumeneşte.

Ps. Eu la tarta asta nu am pus praf de copt şi de aceea a stat mult în cuptor şi roşiile s-au foarte copt :))

Dar cum vă spuneam şi data trecută, vă recomand să puneţi praf de copt. În felul acesta, tarta va ieşi şi mult mai pufoasă.

 

8 răspunsuri to “Tartă cu ton, măsline şi roşii cherry”

  1. Marin Licuta 03/10/2011 la 19:03 #

    Ce buuun!!! Imi place la nebunie tarta cu ton! Pup!

    • Betty 10/10/2011 la 12:37 #

      Licuta, ma bucur ca iti place! Pup si eu

  2. My Fancy Cake 03/10/2011 la 22:06 #

    Bun! Pe placul familiei mele!

    • Betty 10/10/2011 la 12:37 #

      Ralu, si noi suntem prieteni cu tonul 😉

  3. Simona 05/10/2011 la 11:16 #

    Cred ca`i o bunatate! Imi place combinatie ton-masline! Pupici

  4. pansy 07/10/2011 la 01:56 #

    uite o astfel de tarta n-am facut,asa ca am trecut-o la capitolul „de facut „

    • Betty 14/10/2011 la 17:43 #

      Pansy, sper sa iti placa cand o sa o incerci!

Lasă un răspuns

