Tartă cu ceapă şi bacon

27 Sep

O tartă rustică, dar fără îndoială foarte gustoasă. Ceapă şi bacon în compoziţie cocoţate pe un aluat crocant şi fraged în acelaşi timp. Aşa de mult mi-a plăcut şi combinaţia, dar şi numai aluatul, încât a doua zi l-am îndulcit 🙂 şi l-am folosit pentru o tartă gustoasă cu mere. Reţeta…în curând 🙂

Ingrediente

Pentru aluat: 250 g făină, 125 g margarină (la temperatura camerei), 1 ou, 1 plic praf de copt, sare, 1 lingură de smântână

Pentru umplutură: 150 g bacon, 6 cepe potrivite, 250 g smântână, 2 ouă, 2 linguri de făină, ulei pentru călit, sare, piper, cimbru

Mod de preparare

Pentru aluat: Se amestecă toate ingredientele pentru cocă şi se aşează într-o formă de tartă acoperită cu hârtie de copt.

Pentru umplutură: Se prăjeşte baconul şi se adaugă şi ceapa tăiată rondele. Se călesc la foc mic până ceapa e bine pătrunsă. Se lasă apoi să se răcească. Se amestecă separat smântâna, ouăle, făina şi condimentele. Se amestecă cu ceapa şi baconul răcite. Se aşează compoziţia peste aluat şi se dă la copt la 175 grade, timp de aproximativ 1 oră.

6 răspunsuri to “Tartă cu ceapă şi bacon”

  1. Marin Licuta 27/09/2011 la 19:02 #

    Ce buna e!!! Imi plac foarte mult tartele aperitiv! Pup!

    • maria mihalache 27/09/2011 la 20:31 #

      Daaaaaaaaaaaaaa si mie imi plac aceste tarte.
      Seara buna!

      • Betty 29/09/2011 la 10:28 #

        Maria, te invit atunci la o felie. E drept ca nu mai am din-asta cu ceapa, dar am alta cu rosii si masline care o sa apara si ea in curand pe blog

    • Betty 29/09/2011 la 10:27 #

      Licuta, si mie mi-a placut mult! Si combinatia de bacon cu ceapa, dar si aluatul asta fraged

  2. Antonina 28/09/2011 la 12:20 #

    Delicioasa! oricand oriunde 😉 pup

    • Betty 29/09/2011 la 10:29 #

      Anto, delicioasa…de acord cu tine! Pup si eu

Lasă un răspuns

