Dovlecei umpluţi cu carne

22 Iul

Reţeta e cu dedicaţie specială pentru Flory şi Provocarea lunii Iulie

Ingrediente: 3 jumătăţi de dovlecel, 500 g carne tocată de porc, 1 ou, 1 cană suc de roşii, 50 g caşcaval, sare, piper, ulei de măsline, busuioc

Mod de preparare: Dovleceii se curăţă de coajă, se taie în două pe lungime şi se scobesc de miez, cu o linguriţă. Se aşează într-un vas termorezistent, se condimentează cu sare şi piper.

Carnea tocată se condimentează cu sare şi piper şi se amestecă cu oul bătut. Se umplu dovleceii cu carne.

Se stropesc cu ulei de măsline şi cu sucul de roşii.

Se rade deasupra caşcaval.

Se acoperă vasul cu folie de aluminiu şi se dă la cuptor, la foc mic.

Spre final, presărăm busuioc şi lăsăm vasul descoperit la cuptor până se gratinează frumos.

8 răspunsuri to “Dovlecei umpluţi cu carne”

  1. FLORY 26/07/2011 la 17:15 #

    Minunat arata,imiplac mult legumele umplute,iar dovleceii tai arata grozav.Multumesc mult pentru participare,pupici!

    • Betty 27/07/2011 la 13:17 #

      Multumesc si eu pentru gazduire, Flory. Mi-am propus sa nu lipsesc la mesele provocarii de acum inainte…asa ca se vedem 🙂

  2. cat's kitchen 27/07/2011 la 12:44 #

    cred ca trebuie sa-i fac si eu cu toate ca ai mei nu se prea omoara dupa asa ceva 😦 …

    • Betty 27/07/2011 la 13:08 #

      Eu ii aveam cumparati pentru o alta reteta care urmeaza curand sa o postez si pentru ca imi tot lipsea un ingredient pentru reteta aia si mai aveam carne tocata, plus ca ma gandeam si la Flory si la provocarea lunii, am zis i-a sa execut eu reteta asta rapida. Imi plac mancarurile la cuptor ca nu necesita asa multa munca. Eu zic sa ii incerci si daca tot nu sunt incantati, te sacrifici tu pentru ei 🙂

  3. Carmencita 28/09/2011 la 17:58 #

    Excelenti! Bine ca am vazut reteta cat timp mai sunt dovlecei in piata! Multam’ de idee!

    • Betty 29/09/2011 la 10:21 #

      Asa-i Carmencita, dovlecei sunt gramada in piata. Si sunt si foarta ieftini asa ca poti testa reteta

  4. Diana 29/07/2012 la 13:01 #

    apa nu trebuie,se inmoaie carnea?

    • Betty 29/07/2012 la 16:35 #

      Diana, eu apa nu am pus, dar in principiu carnea isi mai trege de la sucul de rosii. Dar acuma depinde si de cat de moale vrei sa fie carnea..:)

Lasă un răspuns

