Prăjitură cu nucă şi zmeură

9 Iul

Prăjitura aceasta am gustat-o anul trecut la bunica soţului meu şi abia am aşteptat anul acesta să apară zmeura ca să o pot proba şi eu. Aşa că, dacă vă place cum arată, grăbiţi-vă! Zmeura se va termina în curând.

Ingrediente (pentru o tavă cu dimensiuni de 28/36 cm): 4 ouă, 200 g margarină (de obicei pun Unirea, dar acum am avut Rama), 1 linguriţă bicarbonat nestins, 2 plicuri zahăr vanilat, 100 ml lapte, 450 g făină, 300 g zahăr, 300 g zmeură, 1 lingură zahăr, 150 g nucă mărunţită.

Mod de preparare : Se freacă gălbenuşurile cu zahărul. Se adaugă margarina, topită la temperatura camerei.

Se adaugă laptele, bicarbonatul, făina şi vaniliile, obţinându-se un aluat vârtos.

Albuşurile se bat spumă separat.

Şi se amestecă cu aluatul.

Aluatul se întinde într-o tavă  mare, acoperită cu hârtie de copt.

Deasupra se pune zmeură şi se presară nucă.

Se pune la copt, în cuptorul încălzit în prealabil. Când e aproape gata, se scoate, se presară 1 lingură de zahăr tos peste ea şi se mai lasă 5 minute la copt.

2 Răspunsuri to “Prăjitură cu nucă şi zmeură”

  1. Ama 11/07/2010 la 20:02 #

    arata grozav! si cred ca gustul a fost irezistibil!🙂

    • Betty 12/07/2010 la 10:28 #

      Da, a fost intr-adevar buna. Mai ales daca iti place zmeura si nuca… Am avut ceva tineri musafiri in ziua cand am facut-o si s-a terminat destul de repede.
      Multumesc pentru aprecieri, Ama. Te mai astept in vizita in bucataria mea😉

Lasă un răspuns

