Salată cu sfeclă roşie,ţelină şi şuncă

9 Oct

Culeg reţete de peste tot. Aceasta e una din cele gustate în vizită la Roxi P. Şi cu toate că nu sunt eu foarte prietenă cu ţelina, această salată mi-a plăcut mult.Fiind rasă fin, gustul ei e foarte subtil😉

Ingrediente: 2 sfecle roşii mici, 1 ţelină potrivită, 200 g şuncă, maioneză dintr-un ou, sare, piper, oţet

Mod de preparare: Sfecla roşie se fierbe, apoi se curăţă de coajă şi se dă pe răzătoarea mică. Se amestecă cu puţin oţet. Se poate folosi şi sfeclă la borcan, cumpărată şi atunci se renunţă la oţet. Ţelina se curăţă şi se dă şi ea pe răzătoarea mică. Şunca se taie mărunt. Se amestecă toate ingredientele împreună cu maioneza, se condimentează cu sare şi piper şi se dă la rece. De preferinţă, serviţi-o în aceeaşi zi.

6 Răspunsuri to “Salată cu sfeclă roşie,ţelină şi şuncă”

  1. Simona 09/10/2011 la 20:53 #

    Mi`ai facut pofta… imi place tare mult salatica ta.. desi recunosc n`am facut`o niciodata, am mancat`o destul de des. Te pup

    • Betty 10/10/2011 la 12:28 #

      Simona, e bine cand are cine sa o faca si tu doar sa o mananci😉

  2. Alice 10/10/2011 la 09:48 #

    foarte sanatoasa

    • Betty 10/10/2011 la 12:29 #

      Asa e, Alice…Sunca mai putin sanatoasa, dar se compenseaza de la telina si sfecla :))

  3. pansy 11/10/2011 la 16:15 #

    fac si eu ,mai ales iarna salata de sfecla cruda.uite ca am sa incerc si cu telina adaugata.trebuie sa aiba o aroma deosebita !

    • Betty 14/10/2011 la 17:38 #

      Pansy, te provoc cu drag sa o incerci. E tare buna si cum zicea Alice si sanatoasa pe deasupra

Lasă un răspuns

