Cartofi ţărăneşti cu bacon

17 Aug

E încă vară….e perioada concediilor…de aceea şi activitatea pe blog e mai scăzută 🙂 Dar, cu toate că noutăţile sunt mai puţine, m-aş bucura să găsiţi totuşi inspiraţie în reţetele mai vechi, care sunt deja postate 😉 Pentru azi, o reţetă simplă şi săţioasă.

Ingrediente: 1 kg de cartofi, 2 cepe, 200 g bacon, sare, piper, ulei, boia dulce

Mod de preparare: Cartofii se fierb în coajă, în apă cu sare. După ce s-au răcit se curăţă şi se taie rondele. Într-o tigaie mai adâncă, se căleşte ceapa tăiată mărunt. Când începe să se rumenească, adăugăm şi baconul, iar peste 2-3 minute cartofii. Potrivim gustul de sare, piper şi boia. Şi mâncărica e gata. Noi am servit-o cu pulpe la cuptor şi salată de roşii şi ceapă.

5 răspunsuri to “Cartofi ţărăneşti cu bacon”

  1. Dulcegarii culinare 17/08/2011 la 11:28 #

    Mi-ai facut pofta de cartofi!

  2. FLORY 17/08/2011 la 15:09 #

    Ce buni sunt cartofii taranesti,pupici!

  3. Betty 17/08/2011 la 15:33 #

    Anto, Flory…deja cartofii astia sunt amintire…si parca si mie mi s-a facut iar pofta de mirosul de bacon care insoteste

  4. diamar - bucataria galbena 17/08/2011 la 20:18 #

    Arata tare bine cartofii tai,sigur si foarte gustosi.P.S.Am deschis si eu de curand un blog,si te rog daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti.Doresc sa-mi fac si eu prieteni care sa ma viziteze si sa comenteze pe blog daca le place ce vad sau nu la mine.Multumesc mult.Am citit poezia ta despre Mama,si acum am ochii in lacrimi.Minunata este si foarte adevarat ce spune in ea.O zi minunata iti doresc si numai bine.DiaMar-bucataria galbena diamar99.blogspot.com

    • Betty 21/08/2011 la 11:06 #

      DiaMar, tocmai ti-am facut o vizita si am vazut bomboanele tale de magazin 🙂 Foarte frumoase. Si daca mai sunt si cu cioco, sunt ptr mine 🙂 Mult succes cu noul blog iti doresc. Cat despre poezia MAMA, poate de multe ori intelgem adevaratul ei sens abia cand ajungem sa devenim mamici. Pupici si un week-end frumos alaturi de cei dragi

Lasă un răspuns

