Bombe cu nucă şi ciocolată

30 Ian

Cred că toată lumea a mâncat cel puţin o dată în viaţa lui bombe…eu sub denumirea aste le cunosc. Şi mă gândeam la ele că sunt un fel de „pizza cu tot ce ai prin frigider” :D, doar că în domeniul dulciurilor, pentru că de regulă se pot face şi din resturi de blat, cozonac întărit, margini de prăjitură…Oricum, cele văzute la Edith mi s-au părut atât de interesante încât nu am mai stat pe gânduri 😉
Ingrediente (pentru aproximativ 30 de bucăţi): 300 g biscuiţi populari, 150 g nucă măcinată, 150 g unt (la temperatura camerei), 3 linguri de finetti, 50 g ciocolată topită
Mod de preparare: Se macină fin biscuiţii şi se amestecă bine cu restul ingredientelor până se obţine o pastă omogenă care se dă pentru 10-15 minute la rece să se întărească puţin untul şi ciocolata (aşa era precizat în reţeta originală, însă în cazul meu compoziţia s-a întărit foarte tare şi era sfărâmicioasă…aşa că am lăsat-o să se înmoaie din nou 🙂 şi am adăugat 1 lingură de lapte ca să se lege compoziţia). Se ia cu o linguriţă din compoziţie şi se fac biluţe care se dau prin nucă măcinată, nucă de cocos, zahar tos, bombonele de ciocolată, la alegere…
Se pot umple cu vişine sau stafide. Se dau la rece. Se păstrează în cutii metalice.
12 răspunsuri to “Bombe cu nucă şi ciocolată”

  1. Licuta Marin 30/01/2012 la 20:41 #

    Mmm, ciocolatoase rau bombitele!!!!Pup!

    • Betty 31/01/2012 la 22:39 #

      Da, da…ciocolatoase si delicioase Licuta

  2. Magda Adina 31/01/2012 la 18:21 #

    As papa si eu vreo 10 bombite d-astea!!!;)

    • Betty 31/01/2012 la 22:41 #

      Pai asta ar insemna cam 1/3 din cate mi-au iesit mie in total 🙂 Deci trebuie sa iti faci, Magda 🙂 ca atatea nu mai avem

  3. Simona 31/01/2012 la 21:17 #

    Si eu am poftit la bomboanele lui Edith.. Acum poftesc si la ale tale.. Combinatia perfecta: nuca si ciocolata!

    • Betty 31/01/2012 la 22:42 #

      Simona, pofta buna, inseamna neaparat sa le incerci 😀

  4. pansy 01/02/2012 la 15:22 #

    uite eu n-am mancat niciodata bombe din astea,dar trebuie sa fie delicioase !

    • Betty 01/02/2012 la 15:35 #

      🙂 Pansy, nu as fi crezut ca mai e cineva care nu a gustat bombe..dar e un inceput pt orice. Sunt ciocolatoase rau, cum zice Licuta 🙂 Asa ca neaparat trebuie sa le treci pe lista

  5. DiaMar bucataria galbena 01/02/2012 la 23:22 #

    Da’ mai ai ce pastra la cat sunt de bune?Te pup!

    • Betty 14/02/2012 la 15:37 #

      DiaMar, mai ai ce pastra numai daca stii ca o sa ai musafiri…sau daca tii la silueta ta. Daca nu, cam greu 🙂

  6. alina 24/10/2012 la 13:19 #

    Miau iesit excelente, bravo pentru reteta

Lasă un răspuns

