Crab sticks salad

6 Iul

Salata aceasta am gustat-o prima data anul trecut în vară, când am fost în Ucraina. Gazda noastră ne-a pregătit-o într-o dimineaţă. Şi mi s-a părut extraordinar de bună! Mai ales că  nu mai încercasem până atunci surimi. V-o recomand cu toată încrederea.

Ingrediente: 1 cutie boabe de porumb, 3 cartofi potriviti, 150 g surimi (asta înseamnă cam 10 batoane de surimi sau crab sticks se mai numesc), maioneză (un gălbenuş crud, 1 linguriţă de muştar, un praf de sare, 200 ml ulei; când maioneza e gata adăugaţi în ea sare de lămâie pentru a primi un gust mai acrişor), sare, piper

Mod de preparare: Cartofii se fierb şi se taie cubuleţe mărunte.

Surimii îi tăiaţi felii.

Nu e nevoie să îi decongelaţi înainte.

Porumbul din conservă se scurge.

Se amestecă toate ingredientele şi se dă la rece neapărat (e mult mai bună aşa).

9 răspunsuri to “Crab sticks salad”

  1. Karin 20/07/2010 la 19:35 #

    Merita incercata…e super 🙂

  2. Betty 20/07/2010 la 22:13 #

    Ai incercat sa o faci singura, fara Simina?

    • Karin 01/08/2010 la 13:29 #

      Inca nu 😀 dar o sa o fac…e pe vine 🙂

  3. Byanca 17/12/2011 la 17:07 #

    Aceeasi reteta se face original,in Ucraina si Rusia dar eu am gasit-o in Republica Moldova,cu :morcovi,surimi,porumb si varza,alaturi de maioneza.E mai consistenta si mai gustoasa.

    • Betty 06/01/2012 la 10:03 #

      Byanca, sa stii ca de varianta asta cu morcovi si varza nu stiam, dar merita incercata 😉 Multumim de sugestie

  4. natalia 13/10/2012 la 08:38 #

    va spun eu cum se face
    se face in mai multe moduri si adica sa pune orez la firt dar sa fie tare adica nu ca la pilav 3 cani de apa si o cana de orez,2 pachete de surimi,o cutie mare de porumb,castraveti proaspeti si maioneza este foarte fresh si racoritoare eu mi-am dat gata mereu musafirrii cu aceasta salata
    si 2 se pun oua si cartofi la fiert se taie surimi o cutie de porumb si maioneza e delicioasa si asta dar aiai cu castraveti e mai fresh si nu e asa gretoasa pofta buna

    • Betty 19/10/2012 la 22:08 #

      Natalia, multumesc ca ne-ai impartasit modul tau de a face o salata cu surimi. Dupa cum pot observa e o cu totul alta reteta asta, nu doar cu mici modificari, dar e foarte bine pentru ca ne-ai dat idei despre alta salata in care putem folosi surimi.

  5. Nina Zilber Nitu 03/05/2014 la 12:08 #

    aceasta salata este foarte gustoasa,dar…cartoful se fierbe in coaja,si mai trebuie si oua.se mai poate si cu orez(in locul cartofului).Pofta buna!!!!!

    • Betty 08/05/2014 la 20:57 #

      Nina, multumim pentru idei. Eu in varianta aceasta am mancat-o in Ucraina pentru prima data. Trebuie sa incerc si cu oua sau orez 😉 O seara buna sa ai

Lasă un răspuns

