Ochiuri „îndrăgostite”

2 Iul

Ingrediente: 2 crenvurşti, 2 ouă, 1 castravete murat, ulei, sare, piper, scobitori

Mod de preparare: Crenvurştii se taie pe diagonală, lăsând un capăt de 5-7 cm într-o parte întreg.

Bucăţile crestate se îndoaie în sens invers şi se prind cu o scobitoare, pentru a forma o inimioară.

Se pun la prăjit în ulei încins.

Când sunt rumeniţi pe o parte, se întorc şi se sparge în interiorul inimioarei un ou. Se servesc alături de castraveţi muraţi.

E un mic-dejun interesant.

9 răspunsuri to “Ochiuri „îndrăgostite””

  1. taniushk 06/07/2010 la 12:24 #

    ce dragutze sunt si ce bine arata!:)

    • Betty 24/12/2011 la 22:37 #

      Tania, ma bucur ca iti plac cum arata. Sper sa i le faci si sotului tau;)

  2. miha 04/10/2010 la 15:42 #

    Ce inventiva esti! Felicitari pentru site, imi place foarte mult. Voi incerca si eu cat mai multe din retele tale! Succes in continuare!

    • Betty 04/10/2010 la 16:43 #

      Multumesc pentru aprecieri si pentru vizita, Miha. Te astept cu drag oricand sa pasesti din nou pragul „bucatariei” mele. Spor la gatit retetele de pe blog care ti s-au lipit de inima. Si astept sa ma anunti cum ti-au iesit si cum ti-au placut 😉

      • Ofofmaimai 02/11/2010 la 16:38 #

        Chiar, esti foarte inventiva, mie nu mi-ar fi dat prin cap asa ceva. Am sa mai caut sa vad ce inventii ai mai facut tu. pupici!

  3. Carmen 09/02/2011 la 16:17 #

    Ce bine arata!!!Am sa incerc si eu,acuma de Valentine’s Day !…mai stau un pic sa vad ce bunatati mai gasesc!Felicitari!

    • Betty 09/02/2011 la 16:29 #

      Da…e o idee buna de Valentine’s Day. Mai ales ca sunt si foarte usor de facut. Si combini utilul cu placutul 😉 Sper ca sotul tau sa fie incantat de idee.

  4. eumiealmeu 20/12/2011 la 18:36 #

    titlul mi/a făcut cu ochiul… așa e cu ochii îndrăgostiților, atrag mereu… 🙂
    merci pentru vizită.
    spor/t in toate. și succes în noul an.

Lasă un răspuns

