Ouă umplute

10 Iul

Amestecul de maioneză, smântână şi tarcăn face din acest sos un adevărat deliciu 🙂

Ingrediente:5 ouă, pateu, Rama, un gălbenuş crud, sare,1 linguriţă de muştar, 200 ml ulei, 2-3 linguri de smântână, tarcăn în oţet (tarhon)

Mod de preparare: Ouăle se pun la fiert, se răcesc şi se decojesc. Se taie pe jumătate şi se scoate gălbenuşul care se amestecă cu pateu şi margarină, sare şi piper. Cu această pastă umplem jumătăţile de ou.

Separat se prepară o maioneză din gălbenuş, sare, muştar şi ulei, iar la final se amestecă cu smântâna şi tarcănul.

Punem sosul într-un castron şi aşezăm ouăle în el.

3 răspunsuri to “Ouă umplute”

  1. Ioana 11/05/2011 la 16:15 #

    Poti sa-mi spui te rog ce inseamna tarcan? Tarhon cumva? As vrea sa fac si eu reteta aceasta si nu stiu ce e acela tarcan…Multumesc!

    • Betty 11/05/2011 la 17:36 #

      Draga Ioana, din cate stiu eu da…tarcanul e acelasi lucru cu tarhonul. Doar ca din cate am vazut, tarhon se gaseste doar la plic, asa uscat. Am vazut pe la magazine. Insa tarcanul pe care eu il folosesc sunt frunzele direct din gradina puse in otet, care se pot pastra la frigider mai mult timp. Avand in vedere ca unul e uscat si celalalt nu…s-ar putea putin sa difere ca si gust. Cred…dar nu pot sa zic nimic sigur pentru ca nu am incercat tarhonul la plic. Insa daca ai cumva vreo piata prin apropiere, eu ti-as sugera sa te duci fuguta pana acolo si pe la bunicutele din piata, care vand tot felul de muraturi si alte cele, o sa gasesti mai mult ca sigur tarcanul acesta de care eu iti povestesc. Mai pe toamna o sa gasesti de cumparat si frunze proaspete din piata.
      Sper ca te-am lamurit 🙂 Oricum, indiferent ce varianta alegi….nu renunta la tarcan/tarhon pentru ca el le va da sosului tot farmecul. Spor iti doresc!

  2. Geta 08/01/2016 la 22:41 #

    Ce bun! Yamy

Lasă un răspuns

