Supă cremă de dovlecei

12 Sep

supa crema de dovleceiFoarte simplă și gustoasă.

Ingrediente: 2 dovlecei potriviți, 1 ceapă, 3 căței de usturoi, 2 morcovi, 1 cub Knorr, ulei, sare, piper, busuioc/pătrunjel (după preferință)

Mod de preparare: Legumele se curăță, se spală și se taie cubulețe. Ceapa împreună cu morcovii îi călim puțin, apoi adăugăm cubulețele de dovlecei, usturoiul și condimentele. Turnăm apă cât să acopere bine legumele și fierbem la foc moderat. Când toate legumele sunt bine fierte, le scurgem de zeamă, le pasăm cu blenderul și apoi adăugăm din zeama în care au fiert legumele mai mult sau mai puțin, în funcție de cît de groasă sau subțire dorim supa cremă. O servim caldă, alături de crutoane și smântână. Vă recomand să adăugați smântâna doar în momentul servirii sau atunci când o încălziți, având în vedere căldurile din aceste zile😉

supa crema de dovlecei

7 Răspunsuri to “Supă cremă de dovlecei”

  1. strainisicalatori 12/09/2013 la 09:32 #

    o sa incerc maine,chiar am cativa dovlecei,sa vad cum imi va reusi… multumesc de reteta.

    • Betty 12/09/2013 la 15:10 #

      Ma bucur ca ai gasit inspiratie pentru dovleceii pe care ii ai. Sper sa va placa!

  2. Max 04/10/2013 la 09:37 #

    Retetă incompletă , intr-un cuvânt INCOMPETENTA , nota 4 ( patru ).

    • Betty 05/10/2013 la 22:09 #

      Reteta incompleta? Prin ce anume? Ce ii lipseste…pentru ca eu am recitit-o crezand ca poate am omis sa scriu ceva, dar nu am gasit nimic lipsa. Asa ca as vrea sa stiu ce lipseste din punctul tau de vedere.

  3. andreea 28/10/2014 la 15:07 #

    eu am schimbat putin reteta asta…in loc de dovlecei am pus dovleac placintar,2 cartofi, jumate de telina si 2 ardei si a iesit grozava.mersi de idee:*

    • Betty 29/10/2014 la 03:06 #

      Ma bucur, Andreea ca ti-ai vitaminizat ziua🙂 cu aceasta supa crema. Se pare ca gatesti cu spor in ultimele zile retete de pe blogul meu. Sau doar comentariile vin acum, ca de gatit ai incercat retete de aici de mai mult timp?😀

  4. andreea 07/11/2014 la 10:39 #

    nuuu…cam de 2 saptamani am descoperit site-ul tau si ma bucur ca am de el…cand am pana de idei, Betty ma ajuta:)))eu de obicei gatesc retete pe care le stiu de la mama, bunica, nimic iesit din tipar si m-am cam plictisit de aceleasi gusturi zilnic.Am sa mai rasfoiesc site-ul tau pt ca am o fetita de 5 luni si cam peste o luna trebuie sa incep sa-i diversific papa si m-as bucura sa mai adaugi:D mersi tare mult o zi buna:*

Lasă un răspuns

