Pulpe în sos caramel

6 Feb

pulpe de pui caramelizatePulpe aurii, cu sos gustos, fara grasime, la cuptor…doriti?🙂

Intr-o duminica am fost invitati la masa si am avut ocazia sa gust niste pulpe mai altfel…cu sos caramel. Hmm, mi-am zis initial…sunt curioasa ce gust vor avea. Apoi probandu-le, m-au fermecat😉

Ingrediente: 6 ciocanele (sau 3 pulpe intregi), 1 lingura zahar, 1 lingura sare, 250 ml apa, piper, 5 catei de usturoi (sau usturoi granulat)

Mod de preparare: Ciocanelele se spala, se sterg cu un servet curat si condimenteaza doar cu piper, pentru ca sare este deja in caramel. Se aseaza intr-un vas de Jena/ ceramica impreuna cu usturoiul taiat feliute. Separat caramelizam zaharul impreuna cu sarea, apoi stingem cu apa si lasam sa fiarba pana se formeaza un siropel si toti „bulgarii” se desfac. Turnam apoi sosul peste pulpe si dam la cuptor pentru 45-60 minute. In timpul coacerii, intoarcem pulpele de pe o parte pe alta. Daca doriti caramelul mai gros, puneti doar 150 ml apa.

DSC05039 (FILEminimizer)

Sursa de inspiratie

2 Răspunsuri to “Pulpe în sos caramel”

  1. Diana 14/02/2013 la 22:24 #

    Betty draga, am facut aceasta reteta in weekend-ul trecut si au fost cele mai bune pulpe de pui pe care le-am gatit si halit vreodata. Singura diferenta fata de reteta ta e ca am pus si putin vin alb. De acum incolo doar asa voi mai gati pulpele de pui🙂

    • Betty 15/02/2013 la 07:41 #

      Diana, si eu am fost uimita ce bune ies pulpele pregatite asa…si unde mai pui ca le pregatesti 1-2…si fara ulei, Ma bucur ca v-au placut!

Lasă un răspuns

