Pui cu sos picant

3 Aug

Gaby, pe lângă prune, ne-a invitat să gătim luna aceasta şi pui. Aşadar, iată a doua reţetă cu care mi-am propus să îmbogăţesc masa Provocării din august.

Ingrediente: 4 pulpe, 1 ţelină mică, 4 cepe mijlocii, 1 morcov, 2 ardei graşi, 3 linguri sos picant, 1 linguriţă oţet, 2 linguri de zahăr, 3 linguri ulei de măsline, piper, sare

Mod de preparare: Pulpele se spală şi se aşează într-o tigaie adâncă, de teflon. Se adaugă ţelina bucăţi mari sau felii subţiri (depinde dacă vrei să o păstrezi în sos sau să o scoţi mai târziu). Punem şi sosul picant şi 100 ml apă.

Acoperim cu un capac şi lăsăm să fiarbă, la foc mic, timp de 30 de minute. Între timp, dăm pe răzătoare morcovul şi tăiem ardeii şi ceapa jullien.

Călim legumele în puţin ulei de măsline. Într-un castronel amestecăm cele 3 linguri ulei de măsline cu oţetul, zahărul şi piperul.

Dressing-ul acesta îl turnăm peste legumele călite.

Într-un vas de Jena sau o tavă, aşezăm pulpele împreună cu sosul în care au fiert şi legumele călite.

Dăm la cuptor până mâncarea e bine pătrunsă.

Şi apoi sesiunea foto 🙂

Dar nu prea multe poze…că se răceşte 😛

7 Răspunsuri to “Pui cu sos picant”

  1. adela zilahi 03/08/2011 la 14:22 #

    Betty , tu ma astepti cu puiul eu vin cu vinul, ce zici? Puup!

  2. Betty 03/08/2011 la 14:41 #

    Adela, eu te astept cu drag la pui…dar fara vin, ca nu servesc. O zi faina sa ai cu micutii tai!

  3. Dulcegarii culinare 03/08/2011 la 14:48 #

    Si mi-e o foame de zile mari!! tare bine mai arata !

    • Betty 03/08/2011 la 14:51 #

      Pai Anto, ai numa doua variante. Ori le faci, ori covrigi :))….cum am vazut ca i-am scris lu’ nu stiu cine. 😉

  4. gabyd33 03/08/2011 la 22:42 #

    Eheheee, cat de frumos te prezinti tu la provocarea lunii!

    Minunata, Betty!

    ps. te rog frumos, frumos, mi le pui pe mail-ul specificat in provocare?
    Imi e mai usor sa fac un folder cu mail-urile primite pt provocare si sa le iau direct de acolo decat de pe bloguri.

    • Betty 03/08/2011 la 22:57 #

      Gabi, multumesc frumos. Da, o sa ti le pun pe mail sigur. Doar ca probabil o sa mai gatesc in decursul lunii cu ingrediente care intra la provocare si atunci ma gandeam sa ti le trimit pe toate in acelasi timp. Sau preferi sa ti le trimit pe cele care le-am facut deja…si apoi pe cele care vor mai urma?
      Te pup. Noapte buna si somnic usor sa ai

      • gabyd33 04/08/2011 la 11:47 #

        E bun oricum, cum vrei tu.
        Imi plac grozav ambele retete.
        O zi minunata!

Lasă un răspuns

