Salată roz

7 Oct

Am ochit salata aceasta pe blogul Dulce si dolce şi mi-a plăcut în special culoarea ei. Iar acum, cunoscându-i şi gustul vă invit cu toată dragostea să o probaţi şi voi. E delicioasă! Nouă ne-a plăcut foarte mult.

Ingrediente: 2 cartofi mari, 1 cutie fasole boabe roşie sau albă, 300 g sfeclă, maioneză dintr-un ou (1 gălbenuş, sare, 1 linguriţă de muştar, 200 ml ulei), 125 g iaurt, sare, piper, praf de usturoi

Mod de preparare: Cartofii se curăţă de coajă, se spală, se taie în jumătate şi se fierb în apă cu sare. Când s-au răcit de taie cubuleţe mici. Fasolea din conservă se scurge. Sfecla din borcan se taie fâşii subţiri, dacă nu e dată deja pe răzătoare.

Se prepară maioneza, care se amestecă la sfârşit cu iaurt, piper şi praf de usturoi.

Se amestecă toate ingredientele şi salata se poate servi după ce a stat puţin la frigider.

4 Răspunsuri to “Salată roz”

  1. Roz BonBon 25/11/2010 la 22:15 #

    Buna, tiza mea:)
    Ai un blog super simpatic si te adaug cu mare drag blogroll-ului meu.
    Numai bine!

    • Betty 26/11/2010 la 11:19 #

      Multumesc pentru aprecieri, Betty 🙂 Si mie imi place blogul tau. Mult succes in continuare si spor la culinarit :)) Te mai astept in vizita

  2. Stela 06/01/2012 la 08:39 #

    Nu ar merge si putina ceapa taiata marunt si cativa castraveti cubulete (dupa gust)?

    • Betty 06/01/2012 la 09:41 #

      Stela, sa stii ca nu am incercat cu ceapa si castraveti, asa ca nu pot sa iti zic ce ar iesi. Dar poate incerci tu ambele variante, si imi dai si mie de stire cum ti-au placut. Eu am facut-o doar in varianta asta si ce stiu este ca sotul meu daca il intrebi ce salata ar vrea sa manance, pe asta o alege intotdeauna 🙂

Lasă un răspuns

