Clătite aperitiv

21 Noi

Ingrediente: 6 clătite (fără zahăr), 3 felii şuncă, 3 ouă fierte tari, 3 castraveciori muraţi, 5 linguri de iaurt

Mod de preparare: Şunca, ouăle şi castraveciorii se taie mărunt. Se amestecă toate cu iaurtul. Se pun câte 2 linguri din această compoziţie pe fiecare clătită, se rulează şi se dau la rece pentru câteva ore. Se scot de la frigider abia în momentul servirii şi se servesc tăiate în două.

8 Răspunsuri to “Clătite aperitiv”

  1. MIMI 23/11/2010 la 19:26 #

    bine te-am gasit!foarte frumos in bucataria ta,imi place ceea ce faci!te-am trecut cu mare drag in listuta mea!

    • Betty 24/11/2010 la 12:21 #

      Si eu pot spune acelasi lucru despre bucataria ta, Mimi. Esti foarte talentata in realizarea de torturi. Felicitari

      • gabriela gosgodina 24/11/2010 la 12:27 #

        excelenta reteta!i-mi place foarte mult si cred ca merg bine la petreceri!sigur am sa o fac si eu!ps.foarte frumos blogul tau si retete foarte interesante!felicitari!te pupik si te astept la mine pe blog daca i-ti face placere!o zi buna!

      • Betty 24/11/2010 la 12:39 #

        Bine ai venit, Gabriela! Clatitele aperitiv sunt o reteta foarte simpla si rapida si da, sunt o varianta buna care poate fi folosita la mese festive alaturi de alte aperitive. Acum am facut si eu o vizita pe blogul tau si mi-a tras cu ochiul „Tarta in straturi” 🙂 Arata tare bine si miroase apetisant pana aici :)). Daca esti interesata putem face schimb de linkuri.

  2. Paradis 24/11/2010 la 04:19 #

    Si clatitele tale arata yammy yammy.Te-am adaugat la lista de bloguri.Incintata sa-ti vizitez blogul.O saptamina faina
    http://bucatariaparadis-ro.blogspot.com/

    • Betty 17/08/2012 la 12:36 #

      Multumesc, Paradis! O saptamana faina si tie

  3. dian@ 29/11/2010 la 17:56 #

    ce usor de facut si ce bine arata!…si foarte bune aceste clatitele aperitiv! imi place foarte mult reteta!

    • Betty 29/11/2010 la 19:35 #

      Ma bucur ca iti plac, Diana. Le-ai si incercat? Sau spui asta doar asa dupa cum le-ai vazut?

Lasă un răspuns

