Chocolate chip cookies-by David Lebovitz

1 Ian

 Vestitele Chocolate chip cookies, crocante cu bucăţele de ciocolată şi nuci, o reţetă foarte bună după părerea mea, a lui David Lebovitz.
Ingrediente: 140 g făină, 50 g zahăr tos, 70 g zahăr brun, 115 g unt (la temperatura camerei), 1 ou mare (la temperatura camerei), 1/4 linguriţă praf de copt, 1/4 linguriţă sare, 1 linguriţă extract de vanilie, 120 g ciocolată neagră (tăiată mărunt), 50 g nuci (tocate mărunt)
Mod de preparare: Într-un bol se amestecă făina, sarea şi praful de copt. În alt bol se amestecă bine untul şi zahărul până obţinem ca o cremă. Se adaugă oul şi vanilie.
Apoi se încorporează ingredientele uscate.
La sfârşit adăugăm ciocolata şi nucile.
Aluatul obţinut îl învelim în folie de plastic şi îl dăm la frigider 1-2 ore.
În ce priveşte modul de preparare mai departe, eu am procedat altfel decât în reţeta originală. După ce am scos compoziţia din frigider, am luat din ea câte un bulgăraş cu linguriţa, i-am dat formă rotundă şi am aşezat biluţele pe hârtie de copt, cu distanţă între ele.
Trebuie lucrat destul de rapid pentru că altfel vi se lipeşte de mâini aluatul. Apoi am pus tava în cuptorul încins la 175 grade, pe funcţia de ventilaţie. Cookies-urile se vor topi în cuptor şi se vor aplatiza, de aceea e bine să le puneţi iniţial sub formă de biluţe. Sunt gata când încep să se aurească pe margini, dar mare grijă să nu le ardeţi. Se pot servi cu îngheţată sau simpli.
Se păstrează bine în cutii metalice.
4 Răspunsuri to “Chocolate chip cookies-by David Lebovitz”

  1. Cretu Veronica 01/01/2012 la 19:02 #

    Deliciosi,deliciosi…

    • Betty 01/01/2012 la 19:21 #

      Chiar sunt foarte buni, Veronica. Mie totdeauna mi+au placut cei de cumparat, dar acum pot sa ii fac si acasa 😉

  2. mitinita 03/01/2012 la 21:04 #

    Si eu sunt mare fan David Lebovitz si prajiturelele astea arata sublim! Te invit cu mult drag la Dulce Romanie http://mitinitta.blogspot.com/2012/01/provocarea-lunii-ianuarie-2012-dulce.html si la multi ani!

    • Betty 06/01/2012 la 09:53 #

      Mitinita, la multi ani si tie, in primul rand. Sa ai parte de un an cat mai bun! Am trecut eu repejor pe la tine sa vad cu ce ne provoci luna asta si deja am ceva in minte, dar trebuie sa si pun in practica 😉 Si vor fi gata, le dau drumul spre tine

Lasă un răspuns

