Yoghurt shake cu pepene galben şi nectarine

6 Aug

Ingrediente: 1 nectarină, 2 felii pepene galben, 2 linguri de iaurt, 2 linguri sirop de vişine

Mod de preparare: Fructele (reci din frigider) se taie mărunt şi se mărunţesc în blender împreună cu iaurtul. Se toarnă într-un pahar siropul de vişine, apoi shake-ul. Se serveşte rece.

5 Răspunsuri to “Yoghurt shake cu pepene galben şi nectarine”

  1. Alexandrina 06/08/2011 la 10:23 #

    Ce bun trebuie sa fie!!

    • Betty 09/08/2011 la 13:26 #

      Alexandrina, sa stii ca pana si pe noi ne-a surpins combinatia. Dar a fost tare bun intra-devar. Doar incearca-ll 🙂

  2. Jojo 30/08/2011 la 21:57 #

    Foarte bun! mai ales dupa ce am amestecat siropul 😀

    • Betty 31/08/2011 la 11:52 #

      Jojo, ma bucur ca ti-a placut. Noi am gasit shake-ul asta foarte racoritor. Si era si mai si daca adaugam niste gheata pisata. Doar ca noi l-am facut seara tarziu si nu am mai avut chef si de asta. Next time 😉 Asa e…tot farmecul e dat dupa ce amesteci siropul. Multumesc pentru vizita. Te mai astept cu placere si alta data

      • Jojo 07/09/2011 la 21:54 #

        Da, intr-adevar, eu am pus si gheata si a fost si mai racoritor! 😀

Lasă un răspuns

