Chocolate chip cookies

3 Dec

Reţeta am ochit-o cu mult timp în urmă aici,  însă abia acum i-a venit rândul să o probez. Şi pentru că mă aşteptam la rezultate bune, am dublat cantităţile pentru a face o porţie mai mare. Ama, sunt o bunătate! Au fost foarte apreciate.

Ingrediente: 200 ciocolată amăruie, 600 g făină, 200 g unt, 200 g zahăr, 2 ouă, 1 plic praf de copt, 2 linguriţe de cacao, scorţişoară

Mod de preparare:

Tăiaţi ciocolata feliuţe (fâşii), păstrând dimensiuni cât mai generoase 🙂

Amestecaţi făina cu praful de copt. Ulterior adăugaţi scorţişoara şi cacaua.

Frecaţi bine untul cu zahărul, încorporaţi ouăle, iar apoi adăugaţi treptat făina amestecată cu ingredientele de mai sus. Când s-a omogenizat bine, adăugaţi ciocolata şi amestecaţi.

Lăsaţi la rece 30 de minute. Preîncălziţi cuptorul. Formaţi biluţe de aluat de mărimea unei nuci, pe care le aşezaţi într-o tavă acoperită cu hârtie de copt.

Coaceţi timp de 10-15 minute, în funcţie de cuptor. Vor deveni crocante la exterior şi fragede în interior.

12 Răspunsuri to “Chocolate chip cookies”

  1. hapleablog 06/12/2010 la 21:40 #

    Un dulce rapid si gustos.

  2. Betty 07/12/2010 la 12:22 #

    Da, a fost tare apreciat si papat cu multa pofta.

  3. Carmencita 28/09/2011 la 18:02 #

    Cred ca i-ar placea si baiatului meu. O sa le trec pe lista la favorite.

    • Betty 29/09/2011 la 10:18 #

      M-as bucura sa le incerci si m-as bucura sa stiu ca v-au placut

  4. emilia 10/01/2012 la 12:29 #

    Sunt grozavi.un deliciu,cu atata placere i-au papat fetele.

    • Betty 10/01/2012 la 18:00 #

      Ce fain, Emilia! Ma bucur ca le-au placut fetelor!

  5. camelia 27/01/2012 la 18:12 #

    Cam cate prajiturele ti-au iesit?

    • Betty 27/01/2012 la 18:20 #

      Camelia, avand in vedere ca le-am facut mai demult, chiar nu as putea spune cate mi-au iesit. In tot cazul, cred ca au fost mai multe decat cele care se vad in imagine.

  6. camelia 27/01/2012 la 19:16 #

    Multumesc pentru raspuns, dar am o alta intrebare :D. Se coc la foc incet sau potrivit? Cuptorul meu e un picut mai pretentios…si de fiecare data intampin probleme la capitolul coacere

    • Betty 27/01/2012 la 21:38 #

      Eu le-am copt la foc potrivit…teoretic nu sunt pretentioase, ca sa zici ca ti se lasa sau asa…deci in principiu cu un foc potrivit, nu ar trebui sa ai probleme. Dar cum zici ca ai un cuptor mai pretentios, sper sa nu intampini probleme 🙂 Asa ca iti urez succes, Camelia 🙂

      • andreea 28/07/2013 la 21:24 #

        yammy!!! si noua ne-au placut! multumim!

      • Betty 28/07/2013 la 21:38 #

        Andreea, e super daca v-au placut!

Lasă un răspuns

