Cartofi cu bacon la cuptor

8 Aug

O mâncărică rapidă, în straturi…care are şi legume şi cărniţă. Noi am servit-o cu iaurt, curgând valuri valuri 🙂

Ingrediente: 5 cartofi, 1 legătură ceapă verde, 300 g bacon, 2 căni de lapte, 2 linguri de făină, 2 gălbenuşuri, unt, sare, piper

Mod de preparare: Cartofii cu coajă, îi fierbem în apă cu sare. După ce s-au fiert şi răcit, îi tăiem rondele. Ceapa verde o tăiem mărunt şi o călim puţin în unt (eu am pus-o crudă, dar v-o recomand să o căliţi puţin). Pregătim un sos alb, rumenind făina în unt. Stingem apoi cu lapte, potrivim gustul de sare şi piper şi lăsăm să dea câteva clocote până se îngroaşe. După ce s-a răcit, punem în sosul alb gălbenuşurile.

Baconul îl tăiem felii potrivite.

Într-un vas de Jena, punem puţin sos alb, apoi în straturi cartofi, bacon

…ceapă verde.

La final, turnăm restul de sos alb.

Dăm la cuptor.

10 răspunsuri to “Cartofi cu bacon la cuptor”

  1. FLORY 08/08/2011 la 17:18 #

    Ce buni,am facut si eu dar numai cu cascaval si mozzarella!pupicei!

    • Betty 11/08/2011 la 11:19 #

      Flory, cu siguranta si cu casca si mozzarella sunt deliciosi! Mie imi plac tare branzeturile!

  2. TeoBucatar 10/08/2011 la 20:58 #

    Stiu ca sunt ff gustosi pt ca ii facem des si ne plac!Pupici!

    • Betty 11/08/2011 la 11:19 #

      Teo, multumesc pentru vizita. E o mancarica rapida, usoara si gustoasa

  3. CARMEN 17/08/2011 la 09:55 #

    multumesc pentru invitatie,in limita timpului liber,va vizitez.Retetele cu cartofi sunt binevenite pentru mine,fiul meu doreste mancaruri numai pe baza de cartofi.

    • Betty 17/08/2011 la 10:53 #

      Carmen, nu cred ca e usor sa gatesti numai pe baza de cartofi, dar slava Domnului ca sunt multe feluri in care ii poti prepara si in felul acesta ai o oarecare diversificare. O saptamana buna sa ai in continuare

  4. SimonaP 19/08/2011 la 17:40 #

    Buni trebuie sa mai fie cartofii astia !!!!
    Pupici Betty!

    • Betty 21/08/2011 la 11:04 #

      Da, foarte buni Simona. Baconul le da tot farmecul. Plus ca noi i-am servit cu valuri valuri de iaurt.

  5. Diana 23/01/2015 la 18:27 #

    Mai devreme am facut si eu….a iesit foarteeee bun,s-a mancat imediat 🙂 deci,cu siguranta o sa refac 🙂

    • Betty 25/01/2015 la 14:45 #

      Diana, ce bucurie cand poti sa le faci pe plac celor dragi cu o mancare pe care o savureaza. Ma bucur ca ai incercat-o! O duminica frumoasa iti doresc!

Lasă un răspuns

