Mini tort cu brânză de vaci şi nectarine

15 Aug

Am primit zilele trecute o formă rotundă de tort, de dimensiuni mai mici, însoţită de o carte cu reţete cu tot felul de bunătăţi dulci. Aşa că astăzi m-am pus pe treabă şi am încercat una din ele. Şi a ieşit o minunăţie! E foarte răcoroasă şi aromată.

Ingrediente (pentru o formă rotundă cu fund detaşabil, cu diametrul de 20 cm):

75 g unt la temperatura camerei, 100 g zahăr, 2 ouă, 150 g Almette cu smântână, 250 g brânză de vaci, 50 g griş, 2 linguri suc de lămâie, coaja rasă de la o lămâie, 2-3 nectarine

Mod de preparare:

Se mixează bine untul împreună cu zahărul, până capătă o consistenţă spumoasă.

Se adaugă ouălele pe rând.

Continuăm cu brânza de vaci, Almette, grişul, sucul şi coaja de lămâie.

Forma se tapetează pe fund cu hârtie de copt şi se pune compoziţia de brânză în ea.

Nectarinele se spală, se curăţă de sâmburi şi se taie felii. Se aşează peste compoziţia de mai sus.

Se pune în cuptorul preîncălzit, la foc mic, pentru 30-45 minute.

Se lasă să se răcească la temperatura camerei, iar apoi se păstrează la frigider până în momentul servirii.

7 răspunsuri to “Mini tort cu brânză de vaci şi nectarine”

  1. andreea 15/08/2010 la 12:27 #

    Foarete incantata de retetele voastre,sper sa incerc cat mai multe.Domnul sa va binecuvanteze!

    • Betty 17/08/2010 la 10:00 #

      Ma bucur ca iti plac, Andreea. Spor la gatit atunci, daca vrei sa le si probezi 🙂 Domnul sa fie si sa ramana si cu tine

  2. Lois 09/08/2011 la 18:32 #

    FFF bun Betty…nu m-am putut abtine si cald l-am gustat 🙂 E super bun!!!O sa mai fac reteta asta cu siguranta.

    • Betty 17/08/2011 la 11:00 #

      Lois, ma bucur mult ca v-a placut. L-ai facut dupa ce ai vazut ca l-a incercat si Mihaela Daju? Ai vazut pozele pe facebook?

  3. Lois 02/09/2011 la 02:27 #

    Nu am vazut pozele lui Mihaela,doar mi-ai facut pofta cu tortul asta:)azi l-am facut din nou,dar cu prune…f bun!!!

    • Betty 02/09/2011 la 10:14 #

      Lois, ma bucur ca ti-a placut cum a iesit si in varianta cu prune. Ieri am mai facut o prajiturica cu prune, scortisoara si branza. A fost grozava! O sa o pun cat de curand. Lois, ai vrea sa participi la provocarea lunii septembrie? O gazduiesc eu luna asta. Vezi mai multe detalii pe blog. Tb doar sa gatesti ceva cu pere sau vinete si sa imi trimit o poza cu prep final. Ce zici?

      • Lois 02/09/2011 la 19:15 #

        Incercam 🙂 cred ca o sa fie cu vinete, ca azi vb cu o prietena de o reteta cu vinete…lasa ca o sa citesc mai multe detalii sa vad despre ce e vorba.

Lasă un răspuns

