Clătite cu tigaia Fissler

21 Iul

Totdeauna m-am ferit să fac clătite. Nu că nu mi-ar place clătitele…din contră!! Dar problema e că niciodată nu îmi ieşeau. Aşa că am renunţat la idee. Decât nişte „farfurii zburătoare” cum ieşeau ale mele, adică tari şi cauciucate, mai bine lipsă🙂 Deşi iată că am blog de 1 an şi fac tot felul de prăjituri şi torturi, ei bine la ideea de clătite am renunţat şi punct.

Însă după cum aţi văzut, săptămâna trecută m-am înscris la „Clătidiada blogerrilor culinari”, iar miercuri mi-a sosit tigaia Fissler. De bucurie n-am mai stat să-i fac poză…ca să v-o arăt şi vouă, ci am dezambalat-o rapid🙂

Iar azi, deşi e foarte cald, am probat-o…cu emoţii, dar am zis să încerc chiar reţeta care e scrisă pe dosul tigăii. Şi rezultatul….super! Am reuşit nu doar să fac clătite, ci să fac clătite fără să se lipească nici una, coapte uniform pe toată suprafaşa, rumenite frumos, pufoase, subţiri şi aromate….Ce mai? Tot ce vrei! Clătite adevărate! :))

Deci vă recomand cu căldura tigaia Fissler pentru clătite.

Reţeta şi poze în curând🙂

Ingrediente (pentru 10 clătite): 125 g făină, 125 ml frişcă lichidă, 200 ml lapte, 2 ouă, un praf de sare, coajă rasă de lămâie

Mod de preparare: Se pun toate ingredientele într-un bol şi se mixează cu blenderul pentru a evita formarea de cocoloaşe. Tigaia se unge cu puţin ulei, se încinge, apoi se toarnă aproximativ un polonic de aluat (depinde de dimensiunea polonicului) cât să fe acoperită toată suprafaţa tigăii şi totuşi să rezulte o clătită subţire. Când s-a rumenit pe o parte, se întoarce pe partea cealaltă. După ce scoatem fiecare clătită din tigaie, presărăm zahăr tos deasupra şi punem clătitele unele peste altele. Le servim calde ca atare  sau cu gem….sau orice altceva, după preferinţă🙂

6 Răspunsuri to “Clătite cu tigaia Fissler”

  1. ILEANA 21/07/2012 la 00:27 #

    CIT COSTA ACCEASTA TIGAIE?DE UNDE TIA VENIT TIGAIA?MERSI ASTEPT RE:CU DRAG ILEANA!

  2. Betty 21/07/2012 la 08:38 #

    Din cate am gasit eu pe net, tigaia costa in jur de 50 ron la care probabil se mai adauga taxele postale. Eu am primit-o gratuit, fara a plati nici macar taxele de livrare, in urma unui concurs organizat de http://www.gatestesanatos.ro. Pentru mai multe detalii, poti citi aici Ileana
    http://www.gatestesanatos.ro/Arhiva-concursuri/clatidiada-bloggerilor-culinari.html

    • Haplea 21/07/2012 la 23:10 #

      Intr-adevar este extraordinara aceasta tigaie!

      • Betty 22/07/2012 la 09:52 #

        Victor, vorbesti din experienta ta cu aceasta tigaie? Sau doar din pozele mele?🙂 E intr-adevar f buna. Si eu sunt tare multumita de ea

  3. Sorin Panti 23/07/2012 la 10:05 #

    Sunt sigur ca Victor vorbeste din experienta proprie, el fiind unul dintre cei 70 si va multumim pe aceasta cale pentru cuvintele frumoase la adresa noastra

    • Betty 23/07/2012 la 11:33 #

      Multumim frumos si noi, d-le Sorin. Eu am incercat sa va trimit un e-mail de multumire, dar se pare ca adresa nu a fost buna. Dar profit de ocazia aceasta🙂 Eu una chiar sunt incantata de tigaie. Ieri am facut din nou clatite cu ea…adica de 2 ori intr-o jumatate de saptamana. Si ma pregatesc sa fac ceva bun pt participarea la „Cu clatita la control”. O zi buna sa aveti

Lasă un răspuns

