Chipsuri crocante la cuptor

10 Ian

Şi reţeta promisă soseşte 🙂 Zilele trecute „răsfoind” blogul lui Edith mi-a făcut poftă cu chipsurile ce le-am zărit printre bunătăţile ei. Aşa că le-am făcut şi eu, doar că diferit faţă de ea.

Ingrediente: 3-4 cartofi medii, 3-4 linguri de ulei, sare, piper, boia dulce, usturoi granulat

Mod de preparare: Cartofii îi curăţăm de coajă, apoi îi feliem subţire cu ajutorul unei răzătoare. Îi spălăm bine. Amestecăm într-un castronel uleiul împreună cu condimentele. Trecem apoi fiecare felie de cartof prin acest amestec. Le aşezăm una lângă alta, nu suprapuse, într-o tavă acoperită cu hârtie de copt.

Dăm tava la cuptorul încins în prealabil. După ce s-au aurit pe  o parte, îi întoarcem şi pe cealaltă. Atenţie, cartofii e bine doar să se aurească, nu să devină maronii, pentru că altfel vor primi un gust amărui.

8 Răspunsuri to “Chipsuri crocante la cuptor”

  1. Alexandrina 10/01/2012 la 11:09 #

    Delicioase!! Mi-ai facut pofta!

    • Betty 10/01/2012 la 12:38 #

      Despre asta ziceam si eu cand am frunzarit blogul lui Edith 😉

  2. Gabriela 10/01/2012 la 15:59 #

    Si eu mi-am facut acasa. Dar nu mereu am timp… Se gasesc si pe piata chips-uri din cartofi copti si se numesc Lay’s Rumeniti in Cuptor. Sunt singurii de acest gen si evident, au muuult mai putine grasimi decat cei prajiti 🙂

    • Betty 10/01/2012 la 17:53 #

      Gabriela, si mie imi plac chipsurile facute acasa, dar parca tot nu se compara cu cele de cumparat 😛 Stiu ca cele din comert sunt mult mai periculoase, dar au gustul lor aparte totusi. Intr-adevar cei facuti in cuptor au mai putine grasimi, mai ales daca ii amesteci pe toti cu ulei si nu scufunzi fiecare felie in ulei.

  3. Dulcegarii culinare 11/01/2012 la 00:36 #

    Sunt super!!! Ii prefer clar in locul celor cumparati! Ti-au iesit tare bine! Te pup

    • Betty 20/01/2012 la 18:30 #

      Anto, mersi. Eu trebuie sa recunosc ca ii prefer mai degraba pe cei din magazin…am eu o obsesie, desi si astia au iesit f buni, dar parca tot nu se compara cu cei din magazin 😀

      • Haplea 21/07/2012 la 23:12 #

        Grozava reteta!Aceste chipsuri clar nu contin E-uri!

  4. Betty 22/07/2012 la 09:50 #

    Victor, asa e…in ce priveste E-urile, sigur nu au 🙂

Lasă un răspuns

