Cornuri cu ciocolată

4 Aug

Ingrediente

Pentru cornuri: 1 kg de făină , 3 ouă, 4 linguri de miere, 500 ml lapte călduţ, 2 pliculeţe de drojdie, 2 pliculeţe zahăr vanilat, coajă de lămâie, un praf de sare

Pentru umplutură: ciocolată cuvertură, 1 gălbenuş şi o linguriţă de lapte pentru uns deasupra

Mod de preparare: Se amestecă laptele călduţ cu drojdia prima dată, abia apoi se adaugă celelalte ingrediente şi se lasă la dospit cam o jumătate de oră.

Luăm câte o bilă de aluat din care întindem o foaie rotundă pe care o porţionăm în câte triunghiuri dorim, în funcţie de mărimea dorită a cornurilor. (Pentru a obţine un rotund perfect, putem decupa foaia cu ajutorul unui capac). Punem bucăţele de ciocolată (nu Finetti ca mine, care va fugi din cornuri :P) în partea mai lată şi rulăm.

Le aşezăm în tava tapetată cu hârtie, le ungem cu ou, le mai lăsăm un pic să crească…

…apoi le punem la cuptor la foc potrivit.

Şi…alinierea :))

Sursa: http://www.reteteculinare.ro/forum/discutii/cornuri_cu_ciocolata-2368/

12 Răspunsuri to “Cornuri cu ciocolată”

  1. FLORY 04/08/2011 la 07:50 #

    Ce bine arata,mi-ai facut o poftaaaa!te pup!

  2. Betty 04/08/2011 la 08:59 #

    Flory draga, asa bine ar fi mers acuma , la micul dejun, unul doua…trei :)) langa un pahar de lapte. O zi linistita sa ai!

  3. Dulcegarii culinare 04/08/2011 la 09:05 #

    Absolut delicioase ! ce bine merg dimineata cu o canuta de lapte alaturi .. hmmm

    • Betty 04/08/2011 la 10:18 #

      DA…asta ii spuneam si eu lui Flory…Singura mea suparare este ca ca de cand nu le-am mai facut, mi-am uitat ca trebuia sa pun o cioco mai tare si nu crema de cioco..care mi-a cam fugit din ele. Dar am prins-o eu prin tava :)) Si i-am venit de hac :))

  4. cat's kitchen 04/08/2011 la 10:05 #

    si eu tot dimineata mi le imaginez 😉 … delicioase clar !!!

    • Betty 04/08/2011 la 10:20 #

      Adina, delicioase sunt si pentru tata. Si saracul de cand ne-am mutat la casuta asta noua m-a tot intrebat cand i le fac. Si acuma le-am facut un pci mai mici, dar de regula le tai mai mari si dupa ce se mai si umfla asa frumos in cuptor….tata le-a botezat „purcei” cu cioco:))

  5. Ancuta 04/08/2011 la 10:16 #

    Ce frumos stau ele aliniate, numai bune de mancat.
    O zi frumoasa!

    • Betty 04/08/2011 la 10:21 #

      Da, da…asa e Ancuta. Le-am aliniat acolo, parca isi asteapta sentinta :)) Te pup si multumesc de vizita.

  6. Licuta Marin 04/08/2011 la 21:23 #

    Arata foarte bine!!!… Asa pufoase si apetisante!!!

  7. Betty 05/08/2011 la 10:29 #

    Multumesc, Licuta. Te mai astept in vizita in bucataria mea 😉 Sa ai un week-end plin de bucurie alaturi de cei dragi

  8. andre 05/04/2012 la 14:37 #

    hu ce bine arata

    • Betty 05/04/2012 la 16:28 #

      Atunci trebuie sa le si incerci, Andreea 🙂

Lasă un răspuns

