Negresa cu ciocolată şi banane

17 Noi

Ciocolată şi banane…combinaţie de crocant cu interior moale, ciocolatos…Nu v-am convins încă să o încercaţi?

Ingrediente (pentru o tavă de 28/36 cm): 3oo g ciocolată cu lapte, 250 g margarină Unirea, 6 ouă, 200 g făină, 300 g zahăr, 1 plic praf de copt, 3 banane

Mod de preparare: Ciocolata se rupe bucăţele şi se pune împreună cu margarina într-o craticioară pe foc, până se topesc. Se ia de pe foc şi se adaugă zahărul (nu e o problemă dacă mai rămân cristale). După ce compoziţia se mai domoleşte puţin se adaugă ouăle întregi şi făina amestecată cu praful de copt.

Între timp, bananele se decojesc şi se taie felii.

Se tapetează o tavă cu hârtie de copt, se toarnă jumătate din cantitatea de aluat, se aşează jumătate din feliile de banane, peste se pune cealaltă jumătate de aluat şi restul de banane.

Se dă la cuptor pentru aproximativ o oră sau mai bine. După răcire, prăjitura devine crocantă deasupra, cu interior moale de banane.

10 Răspunsuri to “Negresa cu ciocolată şi banane”

  1. hapleablog 18/11/2010 la 23:23 #

    Imi plac negresele. Cu banane cred ca sunt dementiale🙂
    Te-am adaugat in blogroll pe Blogul lui Haplea.

    Succes in continuare

    • betty 19/11/2010 la 11:06 #

      Da, intr-adevar a fost tare buna, desi nici eu nu le-am mai incercat in varianta asta. Si mai ales ca au si ciocolata..au gust tare bun. Multumesc pentru schimb de linkuri. Mult succes si tie si te mai astept in vizita in „bucataria” mea.

      • Ramona 22/11/2010 la 11:33 #

        Buna Betty!
        Te-am adaugat si eu in blogroll. Negresa cu banane este super! Sa-ti traiasca fetita!🙂

      • Betty 22/11/2010 la 12:16 #

        Multumesc Ramona. Intr-adevar e tare buna prajiturica asta, cu interiorul moale de banane si exteriorul crocant.Mult succes sa ai in continuare cu blogul tau si te mai astept in vizita.

  2. Tania 20/12/2010 la 21:31 #

    vaiii ce bunatate…cu siguranta o voi incerca!

    • Betty 21/12/2010 la 15:58 #

      Hi hi…pai ma gandesc ca o sa o incerci daca iti place ca si mie tot ce e cu ciocolata. Chiar ne povestea mama ta ca faci niste prajituri bune. Asa ca spor sa ai si antrenament bun pentru mai tarziu cand se vor schimba „destinatarii” bunatatilor tale😉

      • Tania 23/12/2010 la 16:25 #

        Astazi am facut prajitura aceasta! Bucatareselor sa stiti ca e deosebit de buna…are un gust asa de bun de banane coapte imbinat cu aroma de ciocolata….mmmm…

  3. Betty 08/02/2012 la 13:50 #

    Tania, esti draguta🙂 Mersi de reclama😉

  4. mia 12/02/2012 la 17:38 #

    se poate inlocui margarina cu unt? multumesc.

    • Betty 13/02/2012 la 16:42 #

      Mia, nu am incercat-o in varianta cu unt, dar nu poate fi decat buna. Deci eu zic ca poti sa inlocuiesti margarina cu unt.

Lasă un răspuns

