Pastă de ton

15 Dec

Ingrediente: 2 cutii de ton, 1 ceapă mică, 200 ml apă, griş (suficient cât să obţineţi un griş potrivit de tare pentru cele 200 ml apă), maioneză (1 gălbenuş, 1 linguriţă de muştar, 200 ml ulei, sare), zeamă de lămâie, sare, piper

Mod de preparare: Se pune la fiert 200 ml apă cu un praf de sare. Când fierbe apa, se adaugă grişul şi se amestecă continuu, cu ajutorul unui tel. După ce grişul a fiert, se lasă deoparte să se răcească.

Între timp, se prepară maioneza din ingredientele indicate.

Tonul se scurge, se adaugă peste el zeamă de lămâie, după gust, maioneza, grişul şi ceapa dată pe răzătoarea mică. Se amestecă toate şi se păstrează la rece până în momentul servirii.

4 răspunsuri to “Pastă de ton”

  1. RoxanaH 25/09/2012 la 15:34 #

    Am incercat aceasta reteta, este excelenta, exact gustul pe care il cautam de mult timp (am mai incercat aceasta pasta la cineva acum mult timp). Iti multumesc pentru ca ne-ai impartasit-o. Mi-am impresionat musafirii, este o reteta pe care o recomand cu draga inima.

    • Betty 04/10/2012 la 18:55 #

      Roxana, ma bucur ca a iesit pe gustul tau. Si mie imi place aceasta pasta tare mult. Si eu o recomand ca si tine 🙂 tuturor iubitorilor de peste.

  2. Cristina Surdu 12/03/2014 la 09:24 #

    Foarte buna pasta ….delicoasa!!!Nu am mai stiu ce sa le mai dau la ai mei la cina , am intrat in camara si am vazut conserva de ton… si mi-am zis … sigur are Betty o reteta sa iasa ceva bun!…Si asa a si fost!!! Multumesc!!!

    • Betty 13/03/2014 la 06:45 #

      Cristina, ma bucur ca ai gasit si de data asta o idee care te-a salvat :)Chiar ma bucur ca va pot fi de folos prin retetele de pe blog si sper sa fie si pe mai departe un ajutor pentru voi. O zi linistita sa ai!

Lasă un răspuns

