Cârnăciori îmbrăcaţi în foietaj

11 Ian

Un aperitiv foarte uşor de făcut şi rapid. Din aceeaşi categorie vă recomand şi rulourile calde cu cârnăciori şi spiralele aperitiv.

Ingrediente (pentru 12 bucăţi): 200 g foietaj, 3 cârnaţi olteneşti, 1 ou, mac sau susan

Mod de preparare: Foietajul se decongelează la temperatura camerei. Se taie apoi fâşii.

Eu am folosit foietaj tăiat deja în bucăţi mai mari.

Cârnaciorii se taie fiecare în 4 bucăţi. Se rulează fiecare cârnăcior în câte o fâşie de foietaj.

Se aşează în tava tapetată cu hârtie de copt. Se ung cu oul bătut şi se presară cu mac sau susan, după preferinţă.

Se dau la copt, în cuptorul încălzit, la 200 grade până se rumenesc frumos.

Pentru că eu am avut o cutie de foietaj de 450 g, din aluatul rămas am pregătit şi nişte spirale aperitiv.

4 răspunsuri to “Cârnăciori îmbrăcaţi în foietaj”

  1. Simona 11/01/2012 la 14:00 #

    Foarte frumoase sunt! In Dk am vazut ca sunt deja semipreparate, dar nu se compara 🙂 Pupici

    • Betty 20/01/2012 la 18:29 #

      Simona, eu nu am incercat sa cumpar varianta semipreparata, asa ca nu pot sa iti spun care e diferenta de gust. Dar oricum foietajul tot semipreparat e 🙂

  2. Adelia 22/01/2012 la 14:16 #

    Am facut si eu carnaiori…:) super

    • Betty 23/01/2012 la 19:14 #

      Adelia, ma bucur mult ca i-am incercat si ca v-au placut

Lasă un răspuns

