Shaorma

25 Iul

Fiindu-mi poftă de shaorma, am căutat una bună pe la diverse fast food-uri, însă am fost nemulţumită la majoritatea dintre ele, fie de lipsa sosurilor din belşug, fie de cărniţa prea uscată, fie de lipsa aromei…Aşa că mi-am propus să fac eu acasă. Şi iată ce a ieşit…

Ingrediente: (pentru 8 shaorme medii) 8 lipii (eu le-am cumpărat gata făcute de la Kaufland), 2 roşii, 6 cartofi noi, 1/2 varză albă, 300 g piept de pui, maioneză, ketchup, 200 g smântână sau iaurt cremoso, praf de usturoi, sare, piper, ulei, oţet, boia iute, condiment pentru carne de pui

Mod de preparare: Cartofii se curăţă, se taie şi se prăjesc în ulei. Varza se toacă mărunt şi se amestecă cu sare, piper şi oţet. Carnea se taie cubuleţe mici şi se rumeneşte în puţin ulei încins, la început la foc mic şi spre sfârşit la foc mare. Se condimentează cu sare, piper, condiment pentru carne de pui şi boia iute pentru un gust mai picant. Smântâna se amestecă cu praful se usturoi. Roşiile se taie felii.

Se încălzeşte lipia, se aşează pe ea, pe mijloc, cartofi, cărniţă, varză, roşii şi se toarnă din belşug sosurile. Se îndoaie partea de jos, apoi se rulează dintr-o parte.

Cu adevărat delicioasăăăă…suculentă şi aromată.

6 răspunsuri to “Shaorma”

  1. sami 13/10/2010 la 20:49 #

    la asta cred ca ma bag si io….da am o intrebare…. pe cartofii prajiti ai pus otet? :O 😛

  2. Betty 14/10/2010 la 10:53 #

    Cartofii i-am prajit normal. Otet am pus numai pe varza. Sa ai spor daca te bagi pana la urma 🙂

    • sami 14/10/2010 la 14:55 #

      asa asa ma chiar gandeam…da cand m am uitat a acum mai bine, mi am dat seama ca am citit gresit:P

      • Th3Lov3OfG0d 15/10/2010 la 14:52 #

        He he … de foame nici nu mai stii sa citesti, mai Sami… iar eu nu stiu sa scriu =))

  3. petrutu 16/07/2012 la 21:42 #

    Este foarte nesanatoasa

    • Betty 16/07/2012 la 22:28 #

      Petrutu, nesanatosi sunt cartofii pai si numai asa…daca la ei te refereai ca fac shaorma sa fie una nesanatoasa asa cum o propun eu. Sigur ca mai exista varianta sa faci atat cartofii, cat si carnita la cuptor, evitand prajirea lor in ulei, dar asta e alegerea fiecaruia. Oricum, mie in varianta in care eu am propus-o mi se pare ca se apropie cel mai mult de cea de cumparat

Lasă un răspuns

