Tocăniţă de ciuperci cu smântână

30 Aug

Ingrediente: 2 cepe mari, 1 farfurie ciuperci de pădure (curăţate şi opărite în prealabil), sare, piper, ulei, 2 căţei de usturoi, pătrunjel, 3 linguri de smântână

Mod de preparare: Ceapa se curăţă, se taie mărunt şi se căleşte în ulei încins împreună cu usturoiul. Când devine sticloasă, se adaugă ciupercile tăiate, 1 ceşcuţă de apă, se pune capacul şi lăsăm să fiarbă la foc mic, amestecând din când în când.

Dacă e nevoie, mai putem completa cu apă, până ciupercile sunt fierte bine şi apa s-a evaporat complet. La final, condimentăm cu sare şi piper, adăugăm pătrunjelul tocat şi smântâna.

Mai dăm 2 clocote.

Servim alături de mămăliguţă.

12 răspunsuri to “Tocăniţă de ciuperci cu smântână”

  1. cat's kitchen 30/08/2011 la 16:46 #

    vreau si eu o portie cat de mica macar 🙂 , nu refuz nimic cu ciuperci 😉 ..

    • Betty 31/08/2011 la 11:42 #

      Magda stii ca dupa ce am facut-o, mi-am adus aminte de supica crema de ciuperi pe care am vazut-o la tine 🙂 Dar deja era prea tarziu. Next time. Oricum ne-am bucurat de ea si asa.

  2. FLORY 30/08/2011 la 18:25 #

    Ce buna cu ciuperci,imi plac tare mult,pupici!

  3. adela zilahi 30/08/2011 la 21:47 #

    Imi plac tare mult ciupercile! Fac si eu des tocanita de ciuperci! Pupici!

    • Betty 31/08/2011 la 11:47 #

      Flory si Adela, multumesc pentru vizita. Eu nu am mai facut de multa vreme tocanita de ciuperci. Cel putin cu ciuperci de padure ca acum, nu cred ca am facut niciodata. Si chiar daca erau culese de o sursa sigura…credeti-ma ca tot am avut emotii cand le-am mancat 🙂 Pupici si voua

  4. Antonina 30/08/2011 la 22:23 #

    Buna rau.. si cu mamaliguta alaturi.. hmm ..

    • Mihaela 31/08/2011 la 03:13 #

      Buna Betty, multumesc pentru gazduirea Dulcii Romanii in Septembrie 🙂 Acum am vazut ca in august se mai oferisera fete si una din ele chiar s-a suparat, asa ca daca poti sa anunti cine vrea sa gazduiasca mai departe poate sa o faca in comentariu la post, si daca sunt mai multe oferte putem programa si lunile urmatoare, in ordinea in care s-au oferit. Daca vrei sa iei legatura cu mine o poti face pe e-mail sau prin mesaj pe blog. Multumesc inca odata si sa ai o zi frumoasa 🙂

      • Betty 31/08/2011 la 11:46 #

        Mihaela, noi iti multumim pentru oportunitate. Ti-am trimis un e-mail si in functie de raspunsul pe care il voi primi de la tine, voi anunta cum facem in continuare.

    • Betty 31/08/2011 la 11:44 #

      Anto, asa e…mie mi se pare ca smantana si patrunjelul ii dau tot farmecul la mancarica asta…ca sa nu mai vb de mamaliguta pe care eu as manca oricand.

  5. lyvy16 04/09/2011 la 17:15 #

    absolut delicios 😡 chiar azi am incercat-o si nu ma mai saturam. o recomand cu incredere

  6. lyvy16 04/09/2011 la 17:16 #

    o ador 🙂

    • Betty 05/09/2011 la 17:14 #

      Lyvy, ma bucur tare mult ca ai incercat-o si mai ales ca ti-a placut asa de mult. Te invit sa probezi si alte retete de pe blog si sper sa ai acelasi rezultat bun

Lasă un răspuns

