Plăcintă cu prune

1 Aug

Ta-da-da-dam…Prima reprezentaţie pentru Provocarea lunii August, găzduită de data aceasta de Gaby. Şi vor mai urma şi altele…:)

Ingrediente (pentru o tavă de 22*32 cm): 4 ouă (dacă se poate să fie de casă, mai bine), 200 g zahăr, 2 plicuri zahăr vanilat, ½ sticluţă butter-vanille, 2 linguri de ulei, 160 g făină, 1 plic praf de copt, 500 g prune (româneşti neapărat 🙂 şi foarte coapte)

Mod de preparare: Spălăm prunele, le scoatem sâmburii şi le tăiem în patru.

Separat, ouăle se mixează cu zahărul, pe care îl adăugăm treptat. Punem şi zahărul vanilat, esenţa de vanilie şi uleiul, în fir subţire, ca la maioneză. Stingem praful de copt cu oţet şi îl turnăm împreună cu făina în compoziţia de ouă.

Amestecăm bine cu mixerul. La final, adăugăm în aluat prunele.

Amestecăm şi turnăm compoziţia în tava tapetată cu hârtie de copt.

Dăm la cuptor, la 175 grade.Uitaţi-o ce frumos creşte, de ţi-e mai mare dragul 🙂

După ce s-a răcit, o pudrăm cu zahăr.

Gustoasă şi pufoasă 😉

8 Răspunsuri to “Plăcintă cu prune”

  1. gabyd33 01/08/2011 la 14:28 #

    Ce frumos a crescut!
    Ador prajiturile cu prune
    Abia astept sa am timp sa fac si eu.
    Multumesc frumos, Betty!

    • Betty 01/08/2011 la 14:35 #

      Da, si mie mi-a fost asa de drag de ea cand am vazut-o cum creste. De-asta am si tinut sa ii fac poza cat era inca in cuptor. Sa ai o zi frumoasa

  2. FLORY 01/08/2011 la 14:55 #

    Ce rapida esti,ai raspuns urgent provocarii!Imi plac dulciurile cu prune,abia astept sa combin si eu ceva.Pupici!

    • Betty 01/08/2011 la 16:23 #

      Flory, draga mea, asa s-a nimerit. Eu tocmai facusem placinta ast cu prune si urma sa o postez…asa ca a fost inspirata Gaby ca a ales chiar prunele 😉

  3. cat's kitchen 01/08/2011 la 18:43 #

    aia ii spuneam si eu lui Gaby , tocmai ieri am facut o fripturica cu prune care urmeaza sa o postez … a picat tocmai bine ptr provocare 😉

    • Betty 08/02/2012 la 13:52 #

      Da, Adina, asa e…cateodata nimeresc fetele la provocare cate un ingredient pe care tocmai l-am folosit 😉

  4. felicia 09/09/2011 la 12:08 #

    PREFERATA MEA…..ARATA BINE

    • Betty 10/09/2011 la 11:02 #

      Multumesc, Felicia. Sper sa incerci reteta asta si sa te bucuri de gustul ei.

Lasă un răspuns

