Mâncărică de mazăre

6 Iul

Ingrediente: 2 cepe, 2 morcovi, 2 bucăţi polonez, 2 linguri pastă de gogoşari, 3 căni de apă, 1 linguriţă sare, un borcan de mazăre, 2 căţei de usturoi, 1 linguriţă bulion, pătrunjel, 1-2 linguri făină, piper, condiment de pui

Mod de preparare: Legumele se curăţă, se spală, se taie cubuleţe mărunte şi se călesc împreună cu polonezul tăiat felii. Se adaugă pasta de gogoşari, se pun 3 căni de apă, 1 linguriţă de sare, piper şi condiment de pui.

Când morcovul e fiert se pune mazărea, usturoiul tocat. După ce se mai dau câteva clocote se adaugă şi pătrunjel şi bulion. La sfârşit se face o dresătură din făina şi apă şi se mai dau câteva clocote până se îngroaşe.

Gata pentru a fi servită.

4 răspunsuri to “Mâncărică de mazăre”

  1. Lavinia 01/08/2010 la 22:48 #

    Ma bucur de retetele daruite si Domnul sa-ti dea putere in ceea ce faci, esti o sotie model si vei fi si o mamica minunata si gospodina.
    Nota 10

    • Betty 01/08/2010 la 22:55 #

      Si eu ma bucur ca va sunt de folos retetele. Si sper sa pot continua si dupa ce se va naste Beckyuta. In ce priveste calitatea mea de viitoarea mamica, nu stiu cum voi fi, dar ma bazez pe intelepciunea pe care mi-o va da Domnul. Si mai stiu ca am ce invata si de la tine. Multumesc si eu pentru exemplul tau, Lavinia.

  2. andreea 12/06/2012 la 20:12 #

    imi plac retetele tale cu poze…felicitari .. am incercat si eu e suppeeerrr gustos !!!♥

  3. Ruxandra 13/06/2012 la 13:11 #

    Buna Betty!Am vrut sa iti las aici un comment si am lasat tot la reteta cealalta:)…Am facut si aceasta delicioasa mancarica si a iesit super buna!Ca niciodata nu a avut nici sotul nimic de comentat,el fiind mai pretentios putin:)…Multumesc mult:):)

Lasă un răspuns

