Salată grecească

12 Iul

Ingrediente: o jumătate de castravete, 2 roşii, 1 ceapă mai mică, 100 g măsline, 100 g feta, sare, busuioc, ulei de măsline

Mod de preparare: Castravetele şi roşiile se spală şi se taie felii, iar ceapa peştişori.

Se adaugă măslinele şi se potriveşte de sare, busuioc şi ulei de măsline. Se pune 10-15 minute în frigider înainte de servire pentru a se pătrunde gusturile. Feta se taie cubuleţe mici şi se presară peste salată doar în momentul servirii, fără a le amesteca cu restul ingredientelor. Altfel, brânza se va fărâmiţa.

Noi am servit această salată cu souvlaki de pui, aducându-ne aminte de luna de miere, pentru că acolo în Grecia, am mai mâncat această combinaţie.

4 Răspunsuri to “Salată grecească”

  1. lory 28/11/2011 la 19:20 #

    nu busuioc se punde ci rigani,am lucrat la restaurant grecesc si stiu ce vb…

    • Betty 29/11/2011 la 09:45 #

      Lory, se poate…nu te contrazic, dar dupa gustul meu ceea ce eu am mancat in Grecia a fost cu busuioc 🙂 Acum, ramane la alegerea fiecaruia ce pune

      • dana 21/02/2012 la 15:30 #

        in traducere Rigani inseamna oregano 😉

      • Betty 21/02/2012 la 21:00 #

        Ok, deci pana la urma am inteles…se pune oregano 🙂 Sau ce prefera fiecare

Lasă un răspuns

