Plăcintă de dovlecei cu cârnăciori

3 Apr

Ingrediente (pentru o tavă de 23 x 33 cm): 3 dovlecei micuţi, 4 ouă, 1 cartof, 150 g cârnăciori de bere, 1 cutie de roşii tăiate cubuleţe, 150 g telemea, 4 linguri de făină, sare, piper

Mod de preparare: Dovleceii se curăţă, se spală şi se dau pe răzătoarea cu ochiuri mari.

Se sărează şi se pun la scurs într-o sită. Între timp tăiem feliuţe cârnăciorii, pe care îi punem peste dovleceii scurşi bine de lichidul pe care l-au lăsat.

Într-un bol, batem ouăle cu un praf de sare şi unul de piper, adăugăm brânza rasă şi cartoful crud curăţat şi ras. Tot aici punem şi roşiile şi făina.

Amestecăm bine compoziţia împreună cu dovleceii şi cârnăciorii, turnăm în tavă şi dăm plăcinta la copt, până capătă consistenţă şi se rumeneşte. Se serveşte caldă.

Sursa de inspiraţie: Practic în bucătărie

10 răspunsuri to “Plăcintă de dovlecei cu cârnăciori”

  1. ILEANA 03/04/2012 la 16:40 #

    super!

    • Betty 05/04/2012 la 16:30 #

      Ileana, sper sa o incerci si sa iti placa! O dupa-amiaza frumoasa sa ai!

  2. simona titirca 04/04/2012 la 20:48 #

    imi pare rau ca nu o pot face acum ,dar cand ajung in tara o sa o fac petru copiii si sotul meu este delicioasa ,sincer asnoapte nu am dormit gandindu-ma la pastele alea cu cascaval si acum ma gandesc cu placere ce buna a fost cand ati mancat-o ,eu sunt si la dieta si acum numai mancare visez.

    • Betty 04/04/2012 la 22:56 #

      Eu am facut-o cu dovlecei din aceia mici, din import, Simona, ca nici la noi nu au aparut inca cei de gradina…sau cei specifici romanesti. Si ma gandesc ca dovlecei de genul asta trebuie sa fie si la voi in Germania, asa ca nu mai e nevoie sa astepti pana vi in Romania 😉 Cat despre dieta, te inteleg 🙂 Si eu am fost dupa ce am nascut-o pe Becky. Si probabil va mai urma una dupa ce voi naste pe la sfarsitul lui mai…timp in care si activitatea mea pe blog probabil va mai scadea. Dar sper ca si asa, in timpul acela sa gasiti inspiratie in retetele multe postate deja.

  3. simonatitirca 05/04/2012 la 11:26 #

    traim un timp Betty draga in care sa stiii ca sunt mirata sa aud ca ma sunt familii in care credinta si sparanta noastra in Domnul ramane neclintita si astfel primim cu bucurie acele daruri minunate din partea Lui,putin mai fac asta ,aceste darurii (copiii sunt singurii cu care venim in fata Lui si sa stii ca va urez binecuvantarea Domnului si multa credinciosie in momentele cand esti obosita ,cand ai dureri sau cand pur si simplu simti nevoia sa dormi si nu poti.
    Copiii nostri sunt mari acum dar partial prin ce treci tu acum am trecut si eu numai ca eu nu gateam atat.Ma ajuta mult si Mihaita sotul meu.Ca sa iti faci o ideie matei are 12 ani ruth are 10 ani in acelasi an l-am nascut pe david care are 9 ani ,sara 8 ani si naomi 7 ani.Sa stii ca ti-am urmat sfatul si chiar acum o fac aceasta reteta ,petru ca de pasti vin acasa si vreau sa fiu cea mai buna mamica. te pup

    • Betty 05/04/2012 la 16:33 #

      Da, asa e Simona. Si eu sunt uimita pana peste masura de toate relele pe care le aud si daca azi noi stam in picioare e numai datorita harului Sau!
      Sa va fie sanatosi copiii si sa fie o bucurie si o binecuvantare pt voi si cei din jur. De Pasti vi acasa? Sa inteleg ca acum esti in Germania, fara copii si fara sot?

  4. simona titirca 05/04/2012 la 14:10 #

    a iesit minunat ma bucur ca am incercat-o ,astazi am fost harnica am facut si cornurile cu ciocolata am muncit de numa dar ma bucur de rezultate.
    imi pare rau ca nu ma pot bucura de ele asa cum mi-ar placea dar dieta este dieta cand vrei rezultate .te pup Betty draga

    • Betty 05/04/2012 la 16:34 #

      Simona, ma bucur ca ai probat-o. Da, ai fost intr-adevar harnica daca ai facut si cornuri cu cioco. Lasa ca dieta asta e numai o perioada 😉 In plus, daca te gandesti la beneficiile ei…prinzi curaj si renunti mai usor la unele placeri culinare 🙂

  5. simona titirca 05/04/2012 la 19:47 #

    Da renunti, cand ai vointa dar eu la capitolul asta nu stau prea bine ,oricum mai greu asa dar am slabit 25 de kg sunt multumita ,dar astazi tot am gustat un mic corn l-am facut mic asa pentru mine,si putina placinta de dovlegei asa de pe margini ,nu de alta dar ca sa o fac dreapta(ha,ha)ma amagesc si eu .
    In schimb cu pastele tale deja am cosmaruri ,aici nu le pot incerca ca sunt cu cascaval si batranii mei nu mananca dar pana atunci iti vizitez tot blogul aflu eu ceva nou care le pot face pentru ei,oricum cand le fac ceva nou ca si astazi ,cand cu gura plina ma-u intrebat de unde stiu sa fac asa bunatati.
    Mereu le arat dar ei sunt putini mirati ca masinaria asta a mea cum ii spun ei stie asa de multe.

    • Betty 11/04/2012 la 16:57 #

      Cum ai reusit sa slabesti 25 kg??? Tb sa imi spui si mie secretul..poate il pun in aplicare dupa ce nasc 😉
      Ce figura mare esti cu pastele :))

Lasă un răspuns

