Milka’s muffins

9 Iun

O reţetă pe care am pus ochii cu mult timp în urmă…pe care am găsit-o zilele trecute „răsfoind” prin documentele salvate. Şi în sfârşit i-a venit rândul. Şi nu doar atât. Dar a fost o încercare aşa de reuşită şi de rapidă, încât am repetat-o şi a doua zi. Vi le recomand…pentru că sunt uşor de făcut, rapide şi mai ales gustoase şi ciocolatoase 😛 Pupici lui Happy pentru ea.

Ingrediente (pentru 20 bucăţi): 120 g unt, 120 g zahăr, 2 ouă, 180 g făină, 1 plic praf de copt, 2 linguri de cacao, 1 lingură esenţă de rom, 1 ciocolată Milka

Mod de preparare: Se spumează untul cu zahărul. Se adaugă apoi ouăle.

Şi făina proaspăt cernută. Apoi se pune cacaua, praful de copt stins cu oţet şi romul.

Înainte de a pune cacaua, se pun deoparte 2 linguri de compoziţie galbenă. Se omogenizează. Se pune câte o lingură de aluat cu cacao în fiecare formă de hârtie, dar să nu depăşească jumătatea formei.

Se aşează peste, câte un pătrăţel de ciocolată Milka sau altă ciocolată cu lapte.

Eu am pus şi câte o feliuţă de banană.

Apoi se pune câte o bulină de aluat alb deasupra fiecărei brioşe.

Se pun la copt în cuptorul preîncălzit la 180 de grade, până încep să se rumenească (încercaţi cu scobitoarea).

Şi secţiune cu interior pufos şi ciocolatos şi exterior crocant.

Se poate unge fiecare brioşă cu ciocolată albă topită şi se „înmoaie” cu capul într-o farfurie în care am pus „paiete de ciocolată” , dacă vreţi să aibă un aspect mai plăcut….Asta dacă mai aveţi răbdare, pentru că sunt delicioase.

6 Răspunsuri to “Milka’s muffins”

  1. adela zilahi 09/06/2011 la 20:39 #

    Imi plac asa ciocolatoase! cred ca au fost tare bune?! pupici!

  2. Betty 09/06/2011 la 21:28 #

    Pai da…sigur delicioase….cum altfel??!! Ia incearca-le, Adela si vezi ce bunatate si mai ales….ce putin stai in bucatarie 😉 pe caldurilea astea

  3. maya 09/06/2011 la 21:47 #

    Îmi place ca ai combinat ciocolatica cu banana.O sa le probez si eu.

    • Betty 09/06/2011 la 22:02 #

      Maya, neaparat! 🙂 I-au placut pana si fetitei noastre de 8 luni, care a papat una intreaga! Trebuie numai sa pui ciocolata in asa fel incat sa fie acoperita de aluatul galben, ca sa se topeasca. Daca o vrei asa…daca nu e ok oricum. Tot bune sunt 😀

  4. Ruxandra 29/12/2014 la 16:36 #

    Betty…am incercat reteta o data si au iesit super..dar acum as vrea sa le fac iar si sa pun crema de branza deasupra..crezi ca merge?

    • Betty 30/12/2014 la 00:34 #

      Ruxy, cand te gandesti sa pui deasupra crema de branza, ai vrea sa semene mai mult cu frostingul american pe care ei il folosesc la Carrot cake, de exemplu? Eu cred ca merge sa pui crema de branza, dar personal as amesteca-o cu niste unt, zahar si vanilie…poate te ajuta sfaturile de aici http://www.foodandwine.com/recipes/classic-carrot-cake-with-fluffy-cream-cheese-frosting.
      De asemenea, nu stiu in ce masura bananele isi mai gasesc locul in combinatia propusa de tine. Dar sigur merita sa incerci 😉 As fi curioasa sa imi scrii ce varianta alegi pana la urma cum ti-a placut.
      An nou cu sanatate, pace si bucurie!

Lasă un răspuns

