Omletuţă cu crutoane

26 Oct

Aşa e…lipsesc cam de multă vreme 🙂 Dar să ştiţi că am scuze 🙂 Nu am prea avut chef să mănânc în ultima vreme noutăţi, ci mai degrabă mâncăruri tradiţionale. Cu toate acestea, al meu iubit soţ a pregătit într-o seara bunătatea asta despre care vă scriu mai jos. Enjoy!

Ingrediente: 1 felie de pâine, 3 ouă, 30 ml lapte, 2 felii de şuncă, 50 g caşcaval, 1/2 ardei roşu, 2 căţei de usturoi, 5-6 măsline, ulei, sare, piper

Mod de preparare: Pâinea o tăiem cubuleţe şi o rumenim în puţin ulei. Scoatem crutoanele din tigaie şi rumenim în uleiul rămas usturoiul tăiat mărunt. Adăugăm apoi ardeiul, măslinele şi şunca tăiate fâşii. După 2 minute, punem şi crutoanele peste legume şi ouăle bătute bine cu un praf de sare şi unul de piper şi amestecate cu laptele. Nu mai amestecăm în tigaie. Când omletuţa e făcută în partea de jos, o întoarcem cu ajutorul unei farfurii (pentru detalii vezi reţeta de Tortillas ;)). Când e gata şi pe partea cealaltă, stingem focul, presărăm caşcavalul ras şi o servim caldă.

10 răspunsuri to “Omletuţă cu crutoane”

  1. Alexandrina 26/10/2011 la 17:04 #

    Cred ca a fost delicioasa!! Interesanta ideea cu crutoanele.

    • Betty 09/11/2011 la 11:34 #

      Alexandrina, chiar a fost delicioasa!!

  2. Marin Licuta 26/10/2011 la 19:21 #

    Yummy, ce buna e!!!Pupici!

    • Simona 26/10/2011 la 21:26 #

      Imi plac foarte tare omletele… si fac foarte des, desi nu am nici o postare 🙂 Pupici

      • Betty 09/11/2011 la 11:36 #

        Simona, poate n-ai incercat pana acum varianta asta cu crutoane, dar se merita. Sa vezi ce omletuta speciala o sa ai!

    • Betty 09/11/2011 la 11:35 #

      Licuta, tot ce pregateste sotul meu e de nota 10 😉

  3. cat's kitchen 27/10/2011 la 00:25 #

    si eu fac foarte des , insa varianta asta nu am incercat-o 😉 ….

    • Th3Lov3OfG0d 31/10/2011 la 19:29 #

      Adina, nici noi nu am incercat pana acum sa punem crutoane…Nici macar nu stiu de unde i-a venit iubitului meu ideea, dar ce iti spun sigur este ca trebuie sa o incerci 😉

  4. vergu dragos 28/10/2011 la 14:21 #

    wow…vreauuuu:X:X

    • Betty 09/11/2011 la 11:37 #

      Dragos, daca vrei…trebuie sa-ti faci, ca noi nu mai avem 😉

Lasă un răspuns

