Legume cu carne şi foi de dafin

7 Apr

Ingrediente: 500 g carne macră de porc (sau un piept de pui), 2 morcovi, 2 cepe, 2 ardei, 500 ml apă, ulei, 2 foi de dafin, un cubuleţ Knorr, piper

Mod de preparare: Carnea se spală, se zvântă şi se taie bucăţele potrivite. Se rumenesc în ulei încins pentru 3-5 minute.

Se adaugă apoi peste cărniţă ceapa tăiată solzişori…

apoi ardeii fâşii…

morcovii daţi pe răzătoarea cu ochiuri mari.

Adăugăm şi cubul Knorr, foile de dafin şi piper şi apa.

Acoperim tigaia cu un capac şi lăsăm mâncărica să clocotească la foc mic, până legumele şi cărniţa sunt făcute, iar apa scade.

La final se poate adăuga bulion. Se serveşte fără pretenţii şi cu multă poftă, cu mămăliguţă.

4 Răspunsuri to “Legume cu carne şi foi de dafin”

  1. simona titirca 07/04/2012 la 09:40 #

    NU pre se vede ca esti maimica cu aproape 2 copiii ca de muncit muncesti toata ziua .
    Ma bucur cand vad mamaliga ,trebue sa crecunosc ca merge mancata cu orice dar cu carnita asa cum ai facut-o tu ,pentru familia mea trebuie sa fac un mare asa cum face Mica cand venim acasa.
    Imi place ca ai pus si multe legume ,numai buna de mancat la dieta(sau NU??????)

  2. Betty 07/04/2012 la 10:34 #

    :)) Esti draguta, Simona! Da, asa e…gatesc mult si nu numai ca si cum nu as avea copii. Dar tot nu ma simt chiar asa in plinatatea puterilor 🙂 cum ma simteam la prima sarcina. Dar multumesc Domnului ca pot inca bine sa imi fac treaba. Cat despre gatit, imi si place, dar mai e ceva. Mie nu imi place sa fac sandwichuri, asa ca eu ii pun sotului meu mancare gatita la lucru…apoi trebuie sa mai am ceva gatit pentru el cand vine acasa…altceva decat a aavut la lucru. Si daca se mai nimereste sa fi facut ceva ce inca nu ii dau lui Becky, pentru ea tb sa fac altceva….asa ca se aduna 🙂 Dar dupa cum spuneam, imi place 🙂
    Cat despre mancarica asta mie mi-a placut tare mult…gustul legumelor e minunat! Cred ca merge si la dieta, mai ales daca folosesti piept de pui 😉

  3. simona titirca 07/04/2012 la 15:50 #

    Wou mai lasat cu gura cascata ,practic toata ziua gatesti ,asa sotie mai zic si eu sa tot ai!!!
    Mai rar asa sa mananci de doua ori diferit intr-o zi ,felicitari ,si ii recomand sotului tau sa te felicite mai des decat o face (cred ca o face ,ce sot nu ar face-o)
    Incep sa ma simt putin rau cand vad cate faci tu pe langa mine ,eu acum am scuza ca nu sunt acasa dar promit solemn sa schimb foaia cand ajung acasa poate nu o sa iti vina sa crezi dar eu am facut mancrea ta astazi numai ca in loc de mamaliga am facut pilaful tau si au mancat bunicutii mei 2 portii ,te urmaresc zilnic si cu ajutorul tau reusesc sa ii uimesc pe batranii mei multumesc inca o data.

    • Betty 11/04/2012 la 16:46 #

      Nu gatesc toata ziua…stai linistita 🙂 M-as mai satura si eu :)) Si sunt sigura ca si tu esti foarte harnica. Oricum, tu avand 5 copii esti solicitata cu multe alte lucruri…asa ca se intelege 🙂
      Ma bucur ca le-a placut bunicutilor si mancarica asta

Lasă un răspuns

