Tartă cu roşii cherry şi bacon

1 Oct

Aveam de multă vreme salvată reţeta asta, de pe blogul Irinei şi primind acum nişte roşii cherry, m-am gândit în ce combinaţie să le folosesc. Cu modificările de rigoare, rezultatul m-a satisfăcut pe deplin. Drept pentru care va urma şi partea a doua 😉 După cum vedeţi, la noi a fost săptămâna tartelor :). Zicea Irina că e rapidă, dar în locul ei eu cred că aş fi numit-o „Tartă 10 minute” , pentru că nu cred că mi-a luat mai mult timp şi să o pregătesc şi să se coacă. So…la treabă!

Ingrediente : 200 g de făină, 50 g de parmezan sau caşcaval ras, 350 g de roşii mici, 1 pachet felii de bacon (care la mine a fost numai jumate :(), 200 ml de lapte, 3 ouă, 50 ml de ulei de măsline, 1 praf de copt (Irina nu-l avea, dar eu vi-l recomand), sare, piper si busuioc

Mod de preparare : Amestecaţi toate ingredientele, mai puţin roşiile şi baconul.

Puneţi aluatul într-o formă de tartă acoperită cu hârtie de copt.

Aşezaţi roşiile şi daţi la cuptor la 180°C.

Când începe să se rumenească, împânziţi-o cu felii de bacon.

Daţi la cuptor până e gata.

6 Răspunsuri to “Tartă cu roşii cherry şi bacon”

  1. Alexandrina 02/10/2011 la 06:48 #

    Yummy, ce bunatate!

  2. gabyd33 02/10/2011 la 19:54 #

    Ce buna!!!

    Saptamana faina, Betty!

  3. cat's kitchen 02/10/2011 la 22:15 #

    am si eu ceva in vizor cu ultimele rosioare cherry din gradina 😉 … imi place alegerea ta !!

    • Betty 14/10/2011 la 18:06 #

      Poate le folosesti tocmai in combinatia asta, Adina 😉

Lasă un răspuns

