Salată germană de cartofi

23 Mar

Cu ceva timp în urmă, Cristina B. , una din prietenele mele, mi-a trimis o carte virtuală cu reţete. Aceasta e prima dintr-o serie de 71 😛 Aşadar…o salată de cartofi tare tare bună.

Ingrediente: 5 cartofi potriviţi, 4 felii de şuncă, 150 g măsline verzi umplute cu ardei, 1/2 ardei gras roşu, 4 cepe verzi, pătrunjel verde tocat, oţet balsamic, ulei de măsline, sare şi piper

Mod de preparare: Într-un bol punem şunca tăiată fâşii, măslinele, ardeiul fâşii şi ceapa rondele.

Se pun la fiert cartofii într-o oală cu apă şi puţină sare. După ce s-au fiert, îi lăsăm să se răcească, apoi îi decojim şi îi feliem. Adăugăm peste ei pătrunjel.

Facem un dressing din sare, piper, ulei de măsline şi oţet balsamic, îl turnăm peste salată, amestecăm şi o putem servi. Deşi e bine să o lăsăm cel puţin o jumătate de oră ca să se amestece gusturile.

12 răspunsuri to “Salată germană de cartofi”

  1. Carmencita 28/09/2011 la 18:06 #

    Arata ff. bine. Pacat ca nu am ceapa verde!

    • Betty 29/09/2011 la 10:18 #

      Arata bine si e si foarte buna. Poti folosi si ceapa alba sau rosie 🙂

  2. simona titirca 04/04/2012 la 21:19 #

    aici in germania este cu adevarat o reteta traditionala pe care o face toata lumea

    • Betty 04/04/2012 la 22:50 #

      Eu am gasit reteta sub denumirea asta si ma gandeam ca trebuie sa se faca in Germania daca numele zice asa, dar acum daca si confirmi, Simona… 🙂

  3. Retzetar de... fericire 10/04/2012 la 10:01 #

    Iti multumesc pentru sugestie, am sa incerc. Ma intreb: daca nu pun sunca, va fi la fel de buna?

    • Betty 10/04/2012 la 10:10 #

      Da, merge si fara sunca, Miana. O singura sugestie…daca folosesti otet balsamic, iti recomand sa il torni peste salata doar inainte de a o servi. Daca il pui dinainte mie imi pare ca amaraste oarecum gustul 😉

      • Retzetar de... fericire 10/04/2012 la 10:29 #

        Mersi frumos. Am sa o incerc si te anunt.
        Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste otetul. 🙂

  4. alina 23/10/2012 la 13:41 #

    Eu sunt noua pe aici,si suntem la madrid,vreau sa spun ca nu am gasit pagina mai buna ca asta

    • Betty 19/11/2012 la 22:38 #

      Alina, ma simt coplesita de aprecierile tale, dar ma bucur ca iti place ce ai gasit pe blogul meu

  5. alina 23/10/2012 la 13:43 #

    ieri am facut cartofi la cuptor cu unt si usturoi si azi am facut momge de cioco

  6. alina 23/10/2012 la 13:44 #

    Bombe de cioco, miau iesit f bune

Lasă un răspuns

