Mâncare de vinete, roşii şi gogoşari

19 Sep

Gust de toamnă…vinete, gogoşari…mhhh. Legume suculente, cu una din vedetele lunii septembrie la „Dulce Românie”

Ingrediente: 1 vânătă mare, 2 gogoşari mai mici, 2 roşii, sare, piper, ulei
Mod de preparare:
Vânăta se spală, se taie cubuleţe şi se opăreşte în apă clocotită cu sare. Nu trebuie să fiarbă acolo, doar să dea 2-3 clocote. Se scurge bine, apoi se rumeneşte în puţin ulei încins.

Între timp curăţăm gogoşarii de seminţe, îi spălăm şi îi tăiem fâşii. Roşiile le tăiem feliuţe. Adăugăm gogoşarii şi roşiile peste vinete.

Condimentăm cu sare şi piper, dăm focul mic, acoperim tigaia cu un capac şi lăsăm legumele până sunt bine pătrunse. Servim ca atare, sau drept garnitură lângă o bucată de fripturică 😉

6 Răspunsuri to “Mâncare de vinete, roşii şi gogoşari”

  1. Alice 19/09/2011 la 11:16 #

    super mancarea, buna tare
    ti-am mai trimis si eu o delicatesa pt provocare. pup si o zi faina

    • Betty 19/09/2011 la 13:31 #

      Alice, multumesc. Am primit delicatesa ta. O zi faina si tie

  2. adela zilahi 19/09/2011 la 20:30 #

    Cred ca este tare buna mancarica ta! Am sa pun si eu saptamana aceasta cateva reteta pt provocare, sper sa am timp :)! Pupicei!

    • Betty 19/09/2011 la 20:59 #

      Da, Adela, e o mancarica buna de toamna. Abia astept sa vad retetele tale

  3. Marin Licuta 19/09/2011 la 22:33 #

    O bunatate!!! Mmmm, parca ii simt aroma! Pup!

    • Betty 20/09/2011 la 17:14 #

      Licuta, miroase bine pana la ine, asa-i? 🙂 Pup si eu

Lasă un răspuns

