Tarta de ciocolata cu bombite de branza si cocos

17 feb.

tarta de ciocolata cu bilute de branza si cocos 2Ingrediente
Pentru bilutele de branza : 250 g branza de vaci, 50 g cocos, 50 g zahar, 2 galbenusuri, 3 linguri amidon
Pentru blat : 4 oua, un praf de sare, 60 g zahar, 50 g ciocolata topita, 2 linguri faina, 2 linguri amidon, 3 linguri cacao, 1/2 plic praf de copt, esenta de vanilie
Glazura de ciocolata : 120 ml lapte, 50 g zahar, 25 g unt, 100 g ciocolata

Mod de preparare

Pentru bilutele de branza: amestecam toate ingredientele si formam bilute de marimea unei nuci, pe care le asezam intr-o forma de tort (d=25 cm), acoperita cu hartie de copt .

bilute de branza si cocosPentru blat : mixam foarte bine ouale cu praful de sare, apoi adaugam zaharul si zaharul vanilat, si continuam sa amestecam pana cand zaharul s-a topit si compozitia devine albicioasa.

blat tarta cu ciocolataAdaugam ciocolata topita si racita, si faina amestecata cu amidonul, praful de copt si cacaua si amestecam usor.

blat tarta cu ciocolata 2 La final adaugam esenta de vanilie. Compozitia obtinuta o turnam peste bilutele de branza din forma de tort.

tarta de ciocolata cu bilute de branza si cocosDam la cuptor pentru 25-30 de minute, pana trece testul scobitorii.

tarta de ciocolata coapta

Pentru glazura : Laptele si zaharul le punem intr-o craticioara pe foc si lasam pana se omogenizeaza, Adaugam untul, iar la sfarsit ciocolata rupta bucatele. Lasam pe foc pana se omogenizeaza bine compozitia. Turnam cu grija glazura putin racorita peste prajitura rece si presaram nuca de cocos.

tarta de ciocolata cu bilute de branza si cocos 1Initial va fi lichida, apoi se va mai intari putin, dar nu va asteptati sa devina foarte foarte tare. Cand am turnat glazura eu am pus in jurul tartei un inel, pe care l-am indepartat doar cand glazura s-a mai intarit.

Este delicioasa ! 🙂

tarta de ciocolata cu bilute de branza si cocos 3

Sursa: Bucataras

5 răspunsuri to “Tarta de ciocolata cu bombite de branza si cocos”

  1. Ruth 17/02/2013 la 13:26 #

    A inceput sa ne ploua in gura. 🙂 E trecut pe lista pentru duminica viitoare.

    • Betty 17/02/2013 la 20:00 #

      Ruth, a fost prima oara cand l-am facut si eu pentru o vizita si atat noua, cat si gazdelor ne-a placut mult. Si eu il aveam de mult timp pe lista de „must do” si acum i-a venit randul…si o sa ii mai vina 🙂 Sper sa va placa si voua. Astept impresii

  2. mina 20/02/2013 la 23:39 #

    buna. ce ai pus pe peretii tavii? unt cumva? mersi.

    • Betty 21/02/2013 la 13:05 #

      Buna, Mina! Eu ung peretii tavilor cu margarina si apoi presar putina faina deasupra, de jur imprejurul marginilor. Unt nu am folosit, dar din cate am observat untul contine destul de multa apa si atunci risti sa ti se lipeasca tare. Cea mai indicata ramane totusi untura…daca ai. Spor la prajiturit.

      • mina 21/02/2013 la 17:26 #

        ms, am inteles, revin cu impresii.

Lasă un comentariu