Cordon bleu

12 ian.

Ingrediente: un număr egal de felii din piept de pui, şuncă şi caşcaval (în funcţie de câte porţii doriţi să faceţi), sare, piper, ou, făină, pesmet

Mod de preparare: Feliile din piept de pui (care trebuie să fie mai mari) se bat bine ca pentru şniţele, doar că trebuie să fie cât mai subţiri cu putinţă. Apoi se condimentează cu sare şi piper şi se aşează pe fiecare jumătate de felie de carne o felie de şuncă şi una de caşcaval. Se îndoaie peste jumătatea de felie de carne rămasă liberă. Se trec prin făină, ou şi apoi prin pesmet.

Se prăjesc în baie de ulei încins. Se serveşte cu diferite garnituri, după preferinţă.

În cazul nostru, cartofi natur cu pătrunjel şi ulei de măsline şi salată rece de ciuperci, castraveţi muraţi şi mărar.

6 răspunsuri to “Cordon bleu”

  1. Simona 12/01/2012 la 18:24 #

    Asta vreau sa fac si eu acum! Doar ce am feliat si condimentat carnea, acum este la frigider .. sa se odihneasca putin! 🙂 Pupici

    • Betty 20/01/2012 la 18:26 #

      Se pare ca ne tot potrivim la gatit..Parca ne intelegem, Simona 🙂

  2. Licuta Marin 12/01/2012 la 21:39 #

    Nu am facut de mult si mi-ai facut o pofta:)!Yummy!Tare bun!Pup!

    • Betty 20/01/2012 la 18:25 #

      Licuta, altadata cand mai faci poti sa iti pui cateva la congelat asa gata trecute prin pesmet si cand te apuca cate o pofta ca asta, fugi repede la congelator 😉 Si esti salvata

  3. stefania 12/01/2012 la 22:40 #

    arata ff bine…
    te asteapta un premiu la mine pe blog!!:P

    • Betty 20/01/2012 la 18:24 #

      Stefy, multumesc mult pt aprecieri si multumesc tare mult pt premiu. Cu rusine, trebuie sa recunosc ca inca nu am apucat sa-l „ridic” desi l-am vazut. Multumesc mult inca o data

Lasă un comentariu