Voturi pentru concurs

6 Aug

După cum ştiţi, am primit tigaia Fissler pentru clătite. Acum pentru noi se organizează un concurs unde putem câştiga o superbă oală sub presiune🙂

Eu particip cu reţeta „Clătite bogate” (pe care o puteţi găsi mai jos la mine pe blog), dar pentru a câştiga această reţetă trebuie să adune cele mai multe voturi. Aşa că dacă vreţi să mă susţineţi, m-aş bucura🙂

Votarea nu se face pe blogul meu, ci la următorul link

http://gatestesanatos.ro/Cu-clatita-la-control/

…reţeta mea o găsiţi jos de tot, e ultima…si trebuie doar acolo să îi daţi like.

Mulţumesc frumos tuturor!

3 Răspunsuri to “Voturi pentru concurs”

  1. Concursuri online 06/08/2012 la 14:38 #

    mult succes ! tinem pumnii

    • Betty 07/08/2012 la 07:22 #

      Multumesc frumos!

      • Veronica 08/08/2012 la 20:56 #

        Clatite bogate

        + 18
        VA MULTUMIM
        Besoiu Bettina, bettykitchen.wordpress.com

Lasă un răspuns

