Premii

6 Feb

Acest premiu l-am primit de la Simona şi de la Camy, carora le multumesc frumos.

Acest premiu a venit impachetat cu cateva intrebari si reguli pe care eu trebuie sa le respect.
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul.
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu.
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu.
Regula numarul 1 a fost indeplinita asa ca voi trece la urmaroarea intrebare.
Regula 2.
1. Care este produsul de machiaj preferat ?
   – In ce priveste machiajul, folosesc doar lipstick…daca el se poate numi produs de machiaj :).
 2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011 ?
   – Nu am un trend preferat,ma imbrac cu ce ma simt bine si care cred eu ca imi sta bine.
3. Care este desertul tau preferat ?
   – Greu de spus…dar probabil inspre cheesecake-uri inclin mai tare.
 4. Culoarea preferata ?
 -Roz
 5. Care este prenumele tau?
  – Bettina.
 6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o ?
  – In cer imi este casa
7. Pisici sau caini ?
  – Nu imi prea plac nici cainii, nici pisicile intr-un mod special.
Regula 3.
  Mi se cere sa spun ceva despre mine ce nu am mai spus nimanui pe blog.
  – Astept al doilea copil :).
Regula 4.
   La randul meu si eu trebuie sa premiez cateva bloguri.
Inca doua premii deosebite le-am primit de la Stefy, careia ii multumesc frumos!
Pentru premiile de la Stefy trebuie sa raspund la urmatoarele intrebari:
1. Care este retetea vostra preferata de mancare postata pe blogul vostru?
Am asa de multe care imi plac mult mult…iar una dintre ele este „Coronita cu sunca si branza Tilsit
2. Care este desertul preferat postat pe blogul vostru?
Cu siguranta Amandinele
3. Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?:)
Orice din categoria fructe de mare
Aceste premii le ofer cu drag pentru 10 bloguri, conform regulei impuse de Stefy, si anume:
10.Bucatar maniac
4 răspunsuri to “Premii”

  1. FLORY 06/02/2012 la 18:36 #

    Multumesc frumos Betty si felicitari pentru bebic <3!Pupici muuulti!

  2. Simona 06/02/2012 la 21:46 #

    Felicitari ptr bebe!! Si eu am aflat azi, ca voi fi ptr a doua oara matusa! Deci 2 bebe intr-o zi… 🙂 Mercic ptr ca ai acceptat premiul! Te pup dulci

    • Betty 07/02/2012 la 16:04 #

      Multumesc Simona. Felicitari si tie! Si multumesc inca o data pentru premiu

Lasă un răspuns

