Provocarea lunii septembrie…se apropie cu paşi repezi de final

23 Sep

Dragele mele,

Iată că mai sunt doar câteva zile până la sfârşitul lunii septembrie. Cu siguranţă multe dintre voi aţi fost ocupate cu umplerea cămărilor 🙂 şi cu trimiterea copiilor din nou la şcoală sau la grădi :). Dar printre toate acestea, sigur că v-aţi făcut timp şi să gătiţi, că doar trebuie să aveţi grijă de cei dragi ai voştri 🙂 şi m-am bucurat mult să văd şi luna aceasta deschiderea voastră spre proiectul „Dulce Românie”. Aţi luat aminte la provocare şi aţi gătit cu pere şi vinete reţete care mai de care….Nu vă pot dezvălui încă ce bunătăţi am primit :D, dar vă asigur că o să avem o masă bogată la sfârşitul lunii, când voi etala toate bunătăţile voastre într-un post.

Aşa că…nu vreau decât să vă aduc aminte că încă îmi mai puteţi trimite reţetele voastre până în 29 septembrie. Am văzut încă multe reţete cu aceste ingrediente care încă nu au ajuns la mine 😦 Aşa că sper să vă faceţi timp şi să aveţi plăcerea de a vă alătura acestui frumos proiect.

Vă doresc un sfârşit de săptămână odihnitor…şi vă aştept 😉

4 răspunsuri to “Provocarea lunii septembrie…se apropie cu paşi repezi de final”

  1. maya 23/09/2011 la 19:34 #

    Betty, nu stiu daca reusesc sa mai fac ceva cu pere, cum vroiam. Momentan am o gramada de chestii în cap. Daca reusesc pîna în 29, îti scriu.
    Pupici :*

    • Betty 24/09/2011 la 10:14 #

      Maya, m-as bucura mult sa reusesti. Si la cat esti tu de harnicuta…nu m-as mira 😉 Daca nu, imi trimiti zacusca aia cu patanii :))

  2. Lissa 28/09/2011 la 15:05 #

    Betty draga ,pe ultima suta de metrii am reusit sa pun si eu o reteta…dar nu dulce 🙂 ,sper sa o primesti si ca nu e prea tarziu,te pup.

    • Betty 29/09/2011 la 10:26 #

      Lissa, ma bucur asa de mult ca ai ales sa ni te alaturi la provocare. Nu conteaza ca nu e dulce. Important este sa fie cu unul din ingredientele lunii

Lasă un răspuns

