1 an de blog!!!!

19 Iul

Suntem deja împreună de 1 an de zile…şi zilele au trecut de parcă au zburat! Când am început să postez, eram cu burtica mare, nerăbdătoare să o vedem pe Becky. Acum, ea are deja 9 luni şi aproape merge singură.

Şi printre toate jocurile cu ea de peste zi, printre plimbări, sticluţe şi pamperşi 🙂 am reuşit să mai şi gătesc şi mai ales, să împărtăşesc cu voi ceea ce am pregătit în bucătăria mea. Multe fete mi-aţi scris, m-aţi votat, m-aţi apreciat sau criticat (asta s-a întâmplat rar) în toată această perioadă. Dar ştiu că dincolo de comentariile voastre, sunt multe fete care urmăresc blogul, care gătesc chiar din reţetele de aici, dar care poate niciodată nu şi-au exprimat părerea despre acest blog. Însă acum, după 1 an, timp în care  deja ne-am familiarizat, aş vrea să vă cunosc şi pe cele care aţi rămas anonime până acum. Aş vrea să vă cunosc părerea. Împlinirile, frustrările sau sugestiile legate de blog. Aşa că, m-aş bucura să ieşiţi din umbră şi să-mi lăsaţi impresiile voastre, chiar dacă poate pentru multe, nu e chiar la îndemână să faceţi asta. Oricum, blogul va merge mai departe, însă aş vrea să ştiu ce a însemnat pentru voi acest an.

Mulţumesc tuturor pentru dragostea voastră.

Cu drag, bucătarii voştrii 😉

6 răspunsuri to “1 an de blog!!!!”

  1. adela zilahi 19/07/2011 la 15:02 #

    Betty, felicitari pentru acest blog minunat, te-am urmarit cu interes, imi plac retele tale, cateva dintre ele le-am notat sa le incerc, si ce sa spun, doar ca, voi veni pe la tine, cu siguranta… Pupici! pup pe cea mica!

    • Betty 27/07/2011 la 15:36 #

      Adela, multumesc frumos. Tu esti una dintre cele mai consecvente fete care imi lasa cate un comentariu. Te astept cu drag in continuare si sa iti fie de mult folos retetele mele.

  2. Diana Manta 21/07/2011 la 13:23 #

    La mulți ani și la cât mai multe rețete delicioase și rapide. Am urmărit încă de la început blogul tău, rețetă cu rețetă chiar și nu puține au fost cele pe care le-am pus în practică. Muffins-urile, chiflele și majoritatea salatelor sunt printre rețetele mele preferate, dar mă bucur și de rețetele clasice (supa cu galuște, ciocolata de casă, salamul de biscuiti, etc). Lucrul pe care îl apreciez cel mai mult la rețetele tale este simplitatea majorității lor. Mult succes în continuare și spor la gătit! 🙂

    • Betty 27/07/2011 la 15:39 #

      Dia, multumesc de aprecieri. Ma bucur asa de mult de fiecare data cand incerci cate ceva de pe blog, iti reusesc si va si plac pe deasupra. Asta-i super! Si multumesc pentru acest prim comentariu 🙂 Si sper sa nu fie nici ultimul 😛 Ca-i fain sa stiu ce gatiti si cum v-au iesit. Si noua ne plac salatele de numa…de-asta si sunt la aceasta categorie, cred cele mai multe postari.

  3. carmen presecan 07/08/2011 la 15:26 #

    Urmaresc de cateva luni blogul tau dar am preferat sa raman anonima.Cu ocazia aceasta insa vreau sa iti spun ca apreciez munca pe care o depui, sunt sigura ca esti de un real folos ‘incepatoarelor” in ale gatitului si nu numai…Si eu, care de sapte ani ma indeletnicesc cu pregatirea mesei pentru familia mea, am gasit aici sfaturi si idei interesante .La multi ani blogului tau, sa-ti dea Dumnezeu sanatate, putere de munca si intelepciune pentru a-ti creste fetita si a ne incanta si pe noi cu retete delicioase in continuare

  4. Betty 09/08/2011 la 13:21 #

    Carmen, ma bucur sa stiu ca ma urmaresti de atatea luni si chiar daca nu ti-ai aratat identitatea, sa zic asa, prin comentarii, mersi ca spart acum gheata. Ma bucur ca ti-a fost de folos blogul prin idei si sfaturi si asa sper sa fie pentru cat mai multe gospodine. As vrea nu doar sa fie un loc placut in care sa reveniti doar pentru vedea ce am mai postat ci as vrea sa va fie de folos si sa va inspire in prepararea mesei pentru cei dragi. Si sigur ca ma bucur atunci cand imi dati si mie de stire cum v-au iesit sau ce ati mai pregatit. Multumesc pentru urari. Domnul sa ramana si cu voi

Lasă un răspuns

