Legume colorate la cuptor

6 Iun

Ingrediente: 1 ardei gras roşu, 1 ardei gras galben, 2 cartofi, 1 vânătă, 3 roşii, 3-4 căţei de usturoi, 1 dovlecel, 3 morcovi, ulei şi amestec de verdeţuri uscate (pătrunjel, ceapă şi usturoi verde)

Mod de preparare:Aşezăm legumele amestecate într-o tavă mare, acoperită cu hârtie de copt.

Ideea este să nu stea unele peste altele, pe cât posibil. Turnăm peste ele ulei, presărăm verdeţurile uscate şi dăm tava la cuptor, la 180 grade, pentru aproximativ 1 oră, pe funcţia de preparare lentă şi ventilaţie.

Legumele trebuie să se pătrundă bine şi uniform.

 

4 răspunsuri to “Legume colorate la cuptor”

  1. adela zilahi 07/06/2011 la 12:32 #

    Hmmm legume, imi plac legumele! Trebuie sa ne,, vitaminizam,,! pupicei!

  2. Betty 07/06/2011 la 22:23 #

    Adela draga…asa e..trebuie sa ne vitaminizam. Eu impreuna cu sotul chiar suntem acum la o cura de detoxifiere, pentru ca mai e nevoie si de asa ceva, avand in vedere ca mancam destul de ciudat in vremurile noastre, din pacate 😦 Si fiind la aceasta cura, in una din zile trebuie sa papam doar legume si asa ca tot trebuie sa inventez cate ceva 🙂 Si ceva de genul acestei retete am gustat cand am fost acum in concediu in Italia si ne-a placut tare mult. Asa ca…spor la vitaminizat. Mai ales daca iti plac legumele asa suculente….Te pup si iti doresc o saptamana faina.

    • simona 09/09/2015 la 16:42 #

      Am acut si eu, m-am inspirat de la tine cautand retete pe net, grozave, gustoase si sanatoase, multumesc

      • Betty 22/09/2015 la 16:12 #

        Cu placere, Simona!

Lasă un răspuns

